Gå til innhold

[Løst]D: partisjon plutselig borte etter formatering.


Anbefalte innlegg

Okai, forstått, skjønner. Men du? Har du MSN så kan vi fortsette diskusjon angående dette der? Tar jo så lang tid før man får svar over her. Og det med XP, problemet er at jeg lånte min ikke så fullt lovlige versjon til en venn. Skal hente den. Men altså jeg har jo forøvrig på C/ disken en mappe som heter Windows.OLD og der ligger en mappe som heter Windows, sammen med masse andre filer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det beste er selvfølgelig å arbeider her, du må tenke at andre og kan ha nytte (eller skade) med å se hvordan du prøver å fikse det der.

 

Du trenger en fil, så du kan få den her.

 

Når det gjelder ulovlig versjon....som du i tillegg låner bort....hehe hva sier man til det da?

 

Det koster deg neste ingeting å ordne en lovlig versjon xp, og kanskje enda mindre å få en Vista. For at den kan ikke tenke meg at det er lovlig vel...eller?

 

kan ikke vedlegge noe her. Logger ut og inn igjen

 

opera svikter, men iexplorer ordner opp. Du har fått filen med en del bilder og.

 

Forstår du noe av det? dskprobe skal kjøres som admin.

Endret av wiberos
Lenke til kommentar

Den XP-plata fikk jeg av en venn. Så tok han den tilbake, og lånte den til en venn av meg, ergo jeg trenger den nå. Og Vista versjonen er lovlig og. Og når jeg tenker meg om har jeg faktisk en lovlig XP versjon her, men vet ikke om alle lisensene er brukt opp. Vil ikke ta sjangsen på og prøve for da sliter jeg.

Endret av viking665
Lenke til kommentar

Noe ganger det kan være riktig å starte på nytt, så det er greit.

 

Hva du finner ut, og hva du forsøker deg fram til formateringen finner sted, så blir det vel bare godt ut fra det.

 

Når du kommer så langt at du vil starte på nytt, så vil det være greit å rense disken totalt.

Det kan man gjøre med å starte Vistas Dvs plate, repair my computer, command prompt, diskpart, select disk 0, clean all commando. det vil ta litt tid for å gå gjennom harddisken din, så du må gjøre det, før du skal ut, gjøre noe annet, slik at den er ferdig når du er tilbake, eller helst før du skal sove.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...