fiha Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Noen som vet hvordan man setter opp push-mail på HTC-diamond? fiha Endret 18. oktober 2008 av fiha Lenke til kommentar
bidz Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Noen som vet hvordan man setter opp push-mail på HTC-diamond? fiha Åpne deg en gratis mail2web LIVE konto på www.mail2web.com fyll inn e-post adressen din som brukernavn i Exchange oppsettet på telefonen din (f.eks. [email protected]) passord sier seg selv, samme passord. Exchange server: mobile.exchange.mail2web.com Sånn, fiks ferdig. Evt. sett opp forwarding av mail fra din vanlige mailkonto til denne mailkontoen. Lenke til kommentar
fiha Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2008 Noen som vet hvordan man setter opp push-mail på HTC-diamond? fiha Åpne deg en gratis mail2web LIVE konto på www.mail2web.com fyll inn e-post adressen din som brukernavn i Exchange oppsettet på telefonen din (f.eks. [email protected]) passord sier seg selv, samme passord. Exchange server: mobile.exchange.mail2web.com Sånn, fiks ferdig. Evt. sett opp forwarding av mail fra din vanlige mailkonto til denne mailkontoen. Hei igjen. Får det ikke helt til. Har greid å lage konto og satt opp exchange oppsettet. Får opp en feilmelding når jeg prøve å synkronisere: "Korriger dine Exchange-serverlegitimasjoner" Brukernavn: Passord: Jeg har prøvd med brukernavnet og passordet som jeg har satt opp på mail2web-kontoen. Hva er gale? Hilsen fiha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå