Inc Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Nedre del av vindu er kuttet med vilje for å lage mer "liv". Lenke til kommentar
No14 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Får bare lyst til å scrolle ned for å se hva som er lenger ned på veggen eller scrolle opp for å se hva som er på toppen av taket. Men det går jo ikke...frustrerende bilde! Lenke til kommentar
Cardi Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Første jeg la merke til at bildet "faller" til høyre selvom linjene er rette. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 Får bare lyst til å scrolle ned for å se hva som er lenger ned på veggen eller scrolle opp for å se hva som er på toppen av taket. Men det går jo ikke...frustrerende bilde! hehe, da nådde jeg egentlig fram til det jeg ville vise Første jeg la merke til at bildet "faller" til høyre selvom linjene er rette. Det er ikke tatt forfra, men litt fra siden som gjør at "linjene" faller litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå