nichow Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Hei. Papirkurven min er forsvunnet. Jeg søker på datamaskinen og finner ingenting. Det som jeg sletter forsvinner bare fra datamaskinen. Er det noen plass jeg kan laste ned en ny papirkurv eller noe? Det er en Windows Vista Takker På Forhånd Endret 11. oktober 2008 av nichow Lenke til kommentar
nichow Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 XP eller Vista? Sorry, Glemte å skrive Vista Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Vise eller skjule papirkurven Papirkurven vises vanligvis på skrivebordet. Du kan skjule den hvis du ønsker det. Slik viser eller skjuler du papirkurven på skrivebordet Klikk for å åpne Personalisering. Klikk Endre skrivebordsikoner i venstre rute, og gjør deretter noe av følgende: Hvis du vil fjerne Papirkurv fra skrivebordet, fjerner du avmerkingen ved Papirkurv. Hvis du vil vise Papirkurv på skrivebordet, merker du av for Papirkurv. Klikk OK. Obs! Selv om du velger å ikke vise Papirkurv, vil slettede filer fremdeles flyttes midlertidig til Papirkurv til du velger å slette dem permanent. Hvis du vil slå av Papirkurv, se Endre innstillinger for papirkurven. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Da så... Har ikke Vista så det vet jeg ikke i farta. Hadde det vært XP så hadde jeg kunnet hjulpet deg på 1-2-3 Men min venn google fant denne siden: http://itsvista.com/2007/01/itsvista-tip-1...cycle-bin-icon/ Endret 11. oktober 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå