Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Hei, det hele startet for en god stund siden da jeg møtte ei jente på fest, vi pratet ikke mye sammen den gangen men var litt blikkveksling, men jeg ignorerte henne litt. Hun var en skikkelig søt jente som jeg fikk et godt intrykk av, men tenkte ikke noe mer på henne etter denne kvelden. Så noen uker seinere møttes vi igjen, denne gangen ble det litt mer kontakt, fikk utvekslet nummer og pratet endel. Men hørte av venner at hun "holdt" på med en annen, jeg ga jo litt faen da jeg ikke kjente vedkommene uansett. De holder ikke på i den forstand at de kysser og roter og sånn, men jeg vet han er forelsket i henne og de henger sammen hele tiden omtrent. Vi snakket endel sammen over sms og ble enige om å møtes en gang uten han andre, og hun viser jo interesse men jeg er usikker på om det er som venn eller noe mer. Hun er liksom den sjenerte typen så hun viser ikke mye tegn fra seg som nødvendigvis trenger å bety noe mer. Men alikevel virker hun engasjert når jeg snakker med henne eller spørr om hun vil være med på ting. Det trenger jo ikke bety noe, men hun er ihvertfall ikke heeeelt uintressert da. Vi møttes for litt sia bare jeg og henne og det var først da jeg egentlig ble ordentlig usikker på om hun faktisk ville noe mer, vi ble endel bedre kjent, men føler alikevel at hun ser på meg som en bekjent, vi har tross alt møttes bare 3-4 ganger. Trodde jeg hadde det ganske under kontroll, men føler ikke det nå lenger, er nå i det siste etter at vi fikk bedre kontakt at jeg begynte å få følelser og når hun skal på andre ting med han andre karen får jeg en ekkel følelse inni meg. Jeg føler at jeg har spilt fra meg ballen og at det er hennes tur nå, men usikker på om hvorvidt det skjer, men blir teit av meg å drive å få henne med hit og dit når hun aldri spørr meg om noe. =( Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Gå inn i PUA-tråden og få litt tips der eller dritt i henne fullstending. Ikke ta kontakt med henne og se hva som skjer. Om hun tar kontakt selv igjen er hun interessert. Passive jenter gidder jeg aldri bruke tiden min på hvertfall. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Hun har da tatt kontakt henne også, fikk kanskje ikke det godt nok frem i førstepost, skulle gjerne gått videre hvis det ikke var for at jeg har begynt å få følelser, jeg har da sett litt i pua tråden men jeg har ikke brukt det noe i praksis, jeg vet ikke helt om jeg gidder å gi opp enda, så dårlig er ikke oddsene jeg må bare legge om litt på hvordan jeg er imot henne, de festene vi har vært sammen på har vi liksom vært sammen hele tiden osv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå