Pivotal Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Negative opplevelser med alkohol kan gjøre at man får sperrer mot den typen alkohol i mange år ja.. Men ellers så er det greit å prøve ut mange forskjellige typer drikker for å se hva man liker noen eksempler: Whiskey, Syrlige drinker (vodka,lemon,etc) Tequila Konjakk Vin (vær var på mengden garvesyre i rødvinen) øl såklart.. en øl som glir utrolig lett ned for mange som ikke liker den bitre ettersmaken er newcastle.. Bailies etc etc Mye rart å prøve, men husk at om du prøver mye forskjellig på en gang kan du bli raskere full. Ellers alt med måte, drikk sakte og hold deg i litt bevegelse i mellom drinkene. Lenke til kommentar
Gjest Guest_thomas_* Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Da var jeg på fylla for første gang siden den uheldige "hendelsen" for lenge siden denne helga . Problemet er løst, det er ganske enkelt øl jeg ikke klarer å få ned, alkohol ellers utenom vin og konjakk går ned greit. Drakk Cider denne helga sammen med kamerater og fikk i meg det helt greit uten noe ubehagelig følelse, så ble det en tur på puben seinere og der gikk det ned en dram med brennvin helt greit. Ble en veldig fin kveld og ble veldig full/"i slaget" og hadde det morro . Var hjemme sånn i 2- halv 3 tia og spiste litt og drakk Farris før jeg la meg og prøvde å se resten av en film som jeg ikke husker så mye av i senga, hehe, og våkna dagen etterpå med litt alkohol i blodet fremdeles, men ikke noe kvalme/fyllesyke i det heletatt. Dvs, problem løst, det er bare enkelte typer alkohol jeg ikke får ned etter hendelsen . Kommer bare til å drikke det jeg kan nyte . Lenke til kommentar
Guest345 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Du er ikke alene:) har ikke drukket siden sommerferien etter et veldig uheldig forspiel:( Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Kroppen min er ikke noe spesielt glad i blant annet hvete. Kan fort bli litt dårlig av vanlig øl, så jeg ble anbefalt og prøve øl brygge på mais. (f.eks. corona). Men så viste det seg av kroppen min heller ikke var noe spesielt glad i mais.. Så nå driter jeg egentlig i det og drikker hva jeg vil, og lever heller med og være litt dårlig til tider. Blir ikke så ille. Men du kan jo sjekke om du har noen form for allergi eller inntoleranse. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Kroppen min er ikke noe spesielt glad i blant annet hvete. Kan fort bli litt dårlig av vanlig øl, så jeg ble anbefalt og prøve øl brygge på mais. (f.eks. corona). Men så viste det seg av kroppen min heller ikke var noe spesielt glad i mais.. Så nå driter jeg egentlig i det og drikker hva jeg vil, og lever heller med og være litt dårlig til tider. Blir ikke så ille. Hmmm, sikkert derfor jeg er mest fan av Corona, syntes den er mye bedre en Tuborg og alle de andre. Lenke til kommentar
lamial Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Jack Daniels & Cola anbefales. Med masse isbiter. Deiligste drinken. Bland ca 1 del JD til 4-5 deler Cola. Så svakt du blander da... Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Jack Daniels & Cola anbefales. Med masse isbiter. Deiligste drinken. Bland ca 1 del JD til 4-5 deler Cola. Så svakt du blander da... Kan drikke mer da Lenke til kommentar
Olum Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg har det sånn angående sprit. Har blitt skikkelig dårlig på det noen ganger. Prøver jeg det nå får jeg brekninger med en gang. Nei, får holde meg til øl. Det smaker faktisk godt også i motsetning til fjortissblandingen fra fars barskap. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Fars Barskap skal ikke inneholde fjortisblanninger... Men kanskje og bruke det til fjortisblanninger... Men nei takk. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Det var det sistnevnte jeg mente da Ta en desiliter av alle de forskjellige sprittypene i barskapet og lage en blanding som smaker død og fordervelse. Endret 31. oktober 2008 av Olum Lenke til kommentar
Gege Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jack Daniels & Cola anbefales. Med masse isbiter. Deiligste drinken. Bland ca 1 del JD til 4-5 deler Cola. Så svakt du blander da... Drikker det samme, men har nå aldri målt det der. Etter ett par runder med den drinken så tenker man ikke lenger på måleenheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå