Jackvo Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Hei! Har da 2 8800gt kort, en q6600 prossessor og 4gig ram. Kjøpte meg 2 spill i går for og teste om disse specsene kunne ta de sånn ok.(Crysis Warhead, Brothers in arms: Hells Highway) Måtte selfølgelig oppdatere driverne først, men der gikk alt galt. Det står alltid at jeg har "7.15.11.7813" driveren innstallert. Jeg har slettet alt og oppdatert til den nyeste som skal ha litt bedre sli ytelse "178.13", men neida står fortsatt at jeg har "7.15.11.7813" innstallert. Er noe galt eller vil ikke enhetsbehandleren finne seg i at jeg har "178.13" driveren? Fant også ut at disse specsene IKKE holder til Crysis i det hele tatt!! Brothers in arms kjørte nokså greit! Har 64-bit vista ultimate -Jonas Endret 11. oktober 2008 av Jackvo Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 nvidia driver instaleringsprogrammet lager en mappe med alle driverne i. du kan manuelt oppdatere driverne i windows. du må komme deg inn i enhetsbehandlig og finne skjermkortet ditt. og velge at du skal oppdatere driver. den vil da spørre om den skal finne driver automatisk eller manuelt. velg manuelt og få den til å søke i den mappa alle NVIDIA driverne er i. om du får en feilmelding om at den ikke fant noe nyere driver så har du instalert den nyeste drivern fra NVIDIA mappa. lykke til =) Lenke til kommentar
Jackvo Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 nvidia driver instaleringsprogrammet lager en mappe med alle driverne i. du kan manuelt oppdatere driverne i windows. du må komme deg inn i enhetsbehandlig og finne skjermkortet ditt. og velge at du skal oppdatere driver. den vil da spørre om den skal finne driver automatisk eller manuelt. velg manuelt og få den til å søke i den mappa alle NVIDIA driverne er i. om du får en feilmelding om at den ikke fant noe nyere driver så har du instalert den nyeste drivern fra NVIDIA mappa. lykke til =) Takker!! Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Hei! Har da 2 8800gt kort, en q6600 prossessor og 4gig ram. Kjøpte meg 2 spill i går for og teste om disse specsene kunne ta de sånn ok.(Crysis Warhead, Brothers in arms: Hells Highway) Måtte selfølgelig oppdatere driverne først, men der gikk alt galt. Det står alltid at jeg har "7.15.11.7813" driveren innstallert. Jeg har slettet alt og oppdatert til den nyeste som skal ha litt bedre sli ytelse "178.13", men neida står fortsatt at jeg har "7.15.11.7813" innstallert. Er noe galt eller vil ikke enhetsbehandleren finne seg i at jeg har "178.13" driveren? Fant også ut at disse specsene IKKE holder til Crysis i det hele tatt!! Brothers in arms kjørte nokså greit! Har 64-bit vista ultimate -Jonas Om det er 178.13 du prøver å installer, så er de jo det nå. Se på de siste 5 sifrene (7.15.11.7813), så ser du sammenhengen. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 da lærte jeg noe om nvidia driverne også Lenke til kommentar
Jackvo Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 hahah! Der lærte jeg noe ja :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå