Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har noen tips til suging?

Ganjapiken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest LovesBJ

Jeg liker at samboeren min bruker hendene på skaftet samtidig som hun suger meg, ikke for lett og ikke for hardt, bruker tungen litt og leker med hodet, mens hun samtidig lar en finger leke litt med anus, og rett før hun kjenner jeg kommer, stikker fingeren litt lenger inn og presser mot prostata - og vips så har jeg en superdeilig orgasme og spruter inne i munnen hennes ;-P

Lenke til kommentar

- kos med "tvillingene" som henger under også.

- bruk gjerne handa å hjelpe til. Dette er det forskjell på hvor mye folk liker. Du merker om han liker det.

- Kos gjerne også med området mellom testikler og anus. Men her må du være forsiktig. Det er mange som er homofobe og reagerer sterkt om du kommer litt for nære rumpa deres.. :p

- Ikke alle er like glad i bli sugd drithardt. Mer bevegelse og mindre vakum kan fungere veldig godt. Spesielt når man kommer blir man veldig følsom og for sterk vakum da kan være direkte ubehaglig

- Ikke gjør det fordi du "må" og egentlig holder på å brekke deg! Vi merker det...

Lenke til kommentar

Tja, er det ordtak som sier "Desto våtere desto bedre" ? Ikke? Vel jeg skapte det da hehe (joke)

Lar du det bli fuktig (ikke litt fuktig, VELDIG som om du spruter på med glidekrem) minsker den "tørre" friksjonen (no shit hehe) og det føles mer som vaginal sex, mens du er fullstendig klar over at det er en BJ. Noe som resulterer i grasal nytelse.

Å leke med "dinglerne" er også nevnt av L4r5 noe som er fullstendig riktig. Ikke noe klemming eller avriving, men lett kjæling er digg.

Å la tungen lage sirkler rundt toppen, altså at tungespissen pluss litt mer av tungen sirkler rundt toppen er heller ikke å forakte. (er sykt dårlig å forklare, beklager det)

Ellers er det vel standard saker som fungerer best. (Altså standard etter hvem personen er.)

OH one more thing. Har merket at om du tar litt mer i på "oppturen" med hånda istedenfor å prøve å dra hele huden av i nedover retning kan du heller prøve å fornelnge den litt, det gir resultater, spesielt med en våt penis!

Håper en av mine første poster var til nytte ^^ (ps: alt dette er EGNE erfaringer som kan variere fra pers. til pers. Men det vet du jo allerede =) just a reminder)

-Carl

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Har dere noen triks på lager? Utenom standard suging, bruk av hånd, deep-throating, tunge o.l.

Teknikker som virkelig føles intenst godt?

Fortell gjerne om din beste blowjob og hva som var spesielt godt!

Vær underdanig, la mannen holde deg hardt i håret mens han fører penisen ned i halsen din

Lenke til kommentar

Etter at jeg begynte å ta litt mer i på veien opp har jeg fått veldig positive tilbakemeldinger. Da gaper jeg teknisk sett bare over penisen til den er så langt bak/nedi at jeg ikke brekker meg, også suger jeg på vei opp. Holder forhuden bak med ene hånden hele tiden, av og til beveger jeg hånden litt opp og ned.

Jeg begynte å "forske" meg nedover huden mellom pung og anus helt til jeg endte opp inni den, det merker du vel bra om han du er med liker dette/er villig til å prøve. Ble tipset om at kanskje litt vakuum på ballene kanskje kunne vært deilig, men jeg tør ikke annet enn å leke med dem med fingrene, livredd for at de skal knuse :p

Lenke til kommentar
forandring fryder, sug først med isklump i munnen for og så og ta litt lunkent/varmt vann i munnen

Kulde på penisen? Ser for meg suging av badetiss ikke er så populært blant damene :p

Får ikke "badetiss" av det akkurat.

Er jo litt forskjell fra dette å det å bade i kalt vann. ^^

Tenkte egentlig på dette med isbit i munnen mens man utførte det :)

Lenke til kommentar

Jeg regner med at man først har opparbeidet en "hard on" før en skal utføre "suging med isbit". Isåfall er det ingen problem å bli sugd av ei jente som har ei isbit i munnen, det er både deilig og litt ubehagelig på engang. Gjør hun det rett så kan det være riktig så pirrende. Samme som at hu tar ei slurk med varmt vann før hu trår til. Det er også nytt og spennende.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...