Gå til innhold

Fifa 09 Co-op season spørsmål

Pentumsmart

Anbefalte innlegg

Hvordan kan jeg spille med en kompis sånn at vi er hver vår spiller i Be A Pro coop season? Sånn at jeg har laget en og han har laget en. Prøvde men da jeg var ferdig med å lage "meg", så gikk den rett til menyen der jeg kan spille kampen. Ikke noe alternativ om han kunne lage sin fyr.

Det er jo Co-op season FF!!

SÅ, vet det er mange som har spillet her og håper på gode svart veldig fort! KJøpte det istad og vi vil gjerne spille slik. Sånn at etter hver kamp så tjener man poeng og får bedre skills osv. Akkurat som i Euro 2008 spillet!

Håper på svar! : D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må gå inn på der du kan velge å spille kampen osv, så trykker du på det nederste av de tre alternaltivene. Men, jeg tror bare en av de to spillerne kan være selvlagde, og bare han du valgte som "be-a-pro-figur" vil få experience-points osv..

Den andre kan velge å være én av de andre proffene, eller å være "alle" (dvs sånn som du er til vanlig). Da jeg og kompisen min prøvde dette (en av oss var én spiller, og den andre var "alle") funket det ikke så bra. Bedre om man er én hver, så tar PS3-en seg av de andre..

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Kan jo hende jeg tar helt feil, men jeg tror ikke det. Er det ikke en funksjon som gjør at du kan lage din egen spiller uavhengig av Be a Pro-modusen? i så fall, prøv det, sett spilleren på laget du har i Be a Pro Coop Seasons, så går det sikkert..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...