chase2k Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Heisann! Når jeg kjører enkelte spill, f.eks. Brothers in Arms: Hell's Highway, så reagerer musen veldig treigt i enkelte tilfeller (spesielt når jeg sikter inn med et våpen o.l). Dette problemet har oppstått før hos meg, jeg fikset det ved å ta en såkalt "Windows Update". Dette er rundt 3 mnd. siden. Nå har problemet oppstått igjen og jeg prøvde Windows Update men det hjelper ikke. Jeg har også oppdatert til nyeste skjermkort-drivere. Noen her som har opplevd lignende eller vet hvordan man fikser det? PS. Det er ikke noe galt med musen, har prøvd flere. Virker som en software feil. Tusen takk for svar. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 skjer det om du setter ned grafikken? Lenke til kommentar
THx1138 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Hei, mulig det har noe med vertical sync å gjøre. Prøv å deaktiver v-sync i spillet. Hvis du ikke har muligheten for det, kan du deaktivere det for skjermkortet ditt. Hvis du har nvidia kort; Nvidia control panel>manage 3d settings>global settings>vertical sync>force off Lenke til kommentar
chase2k Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 Hei,mulig det har noe med vertical sync å gjøre. Prøv å deaktiver v-sync i spillet. Hvis du ikke har muligheten for det, kan du deaktivere det for skjermkortet ditt. Hvis du har nvidia kort; Nvidia control panel>manage 3d settings>global settings>vertical sync>force off Takker og bukker for godt tips, men det hjalp ikke særlig mye. Noen andre forslag? Tusen takk. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 at musa reagerer tregt har ofte noe med hvor mye cpu'en sliter. noe annet du kan teste er å sette grafikk nivået til det høyeste tilgjenglig. da vil farta i spillet synke og cpu'en får mer "tid" til å utføre oppgaver. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Hvilken mus er det? Er den trådløs? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå