1915 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 er det mulig å få nettleser i terminalen ? hadde vært kult takker Lenke til kommentar
-Logos- Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 ett program som heter links:) sudo apt-get install links links www.vg.no Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 En annen mulighet er forgjengeren lynx og etterkommerent elinks. elinks har støtte for tabs. Lenke til kommentar
toresn Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 w3m er en annen mulighet. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Det meste finnes til terminalen. Man kan til og med se film, blir i ASCII, men funker fjell ^^ Lenke til kommentar
olear Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 ASCII er kjedelig, kjør MPlayer i framebuffer (samme med Links) Lenke til kommentar
Moldarin Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Om du skal ha opp noen nettsider for veldig rask referanse er lynx veldig nyttig. Jeg har brukt den masse! Jeg oppdaget den under eksperimentering med Gentoo. (Jeg hadde problemer med å få opp KDE, så jeg ble tvunget til å bli en bedre venn med kommandolinjen.) Lenke til kommentar
comicz Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 ...om vi først er inne på Gentoo satt jeg typisk og chatta (screen + irssi) og surfa (framebuffer, links2 -g) mens systemet installerte. Yay! links2 -g gir flotte bilder og det hele, banker lynx any day (...men jeg bruker lynx temmelig mye selv, dog uten fb-muligheter). Lenke til kommentar
Moldarin Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Det eneste som er veldig kjedelig med Lynx er at de fleste distribusjoner velger å ikke bruke vedvarende informasjonskapsler. Altså, alle infokapsler blir slettet når du avslutter programmet. Dette er fryktelig irritenrede om du tenker å bruke det over lengre tid. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_web_browsers#Text-based der er det noen men skal prøve links2 -g nå Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 ASCII er kjedelig, kjør MPlayer i framebuffer (samme med Links) MPlayer i framebuffer ftw Men, er det mulighet for å strekke ut videoen til full skjerm? 640x480 i en 1920x1200 framebuffer ser litt puny ut. :\ Fullskjerm hjalp ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå