alexholm Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Har tatt meg tid til å mekke en side, er vel ikke stort med innhold, tar sånt på sparket Sak er at jeg prøver å utvikle noe lokalt på pc'en her i PHP/MySQL som gjør det mulig for meg å legge inn mye i databasen. Så har jeg laget en enkel template sak som får separert html fra php koden. Deretter var poenget å "publishe" en statisk versjon av det jeg har lokalt på pc'en og uploadet dette til chello som da ikke har støtte for noe av dette. Nok om det Hva synes folket på forumet om layout? Er det noe man bør endre på? Vet at disse bildene fra USA kanskje er noe store og ikke så bra kvalitet på, men hadde ikke akuratt digitalt kamera, og bildene måtte scannes inn :oops: Bildene er tatt året før terrorangrepet, faktisk var man der september tidlig på morran, så flaks man ikke var der året etter. Uansett, er ikke så motivert disse dager akuratt til å gjøre så veeldig mye, men tar sånn når man tar seg tid. Så alle forslag/kommentarer tar man til etteretning (som Bondevik sier så ofte om dagen ) Og en URL er sikkert kjekt å ha med: http://home.chello.no/~alexholm/ Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Du bruker to forskjellige skrifttyper. Ellers mye bra! Muligens litt vanskelig å finne 'menyen'. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Enig med Mikka, tre forskjellige skrifttyper, men ellers kul og enkel design. Det er en side du bør spare på Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Hm...er ikke no' begeistret over fonten... Fargene derimot var "herlige og skjønne"... Jeg syns kanskje at bakgrunnen på overskriftene var litt for stor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå