vbjornevik Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Hei! Noen som har et slagord til en drikke? (helst brus o.l.) Liksom; "The Coke Side og Life" (slagord for Coca-Cola) Lenke til kommentar
xersess Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Faen, ta fanta. Satan eg suger. Lenke til kommentar
No14 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Hadde vært fordel med litt mer info om drikken! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Spis pizza, drikk Dr. Pepper Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 Hadde vært fordel med litt mer info om drikken! Og hvorfor det? Brus eller lignende? Hva mer info kan jeg gi om den? Så lenge den ikke inneholder alkohol, burde det være det samme. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Slagord bør ha litt sleng og det bør feste seg psykisk til produktet, første prioritet er å ha et navn på drikken. Lenke til kommentar
No14 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 1. I`m Only Here For The Brus 2. The Brus Of Your Life 3. There Ain`t No Party Like A Brus Party 4. It's the Bright One, it's the Right One, that's Brus 5. It's the Brus Fizz That Does The Bizz Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 Slagord bør ha litt sleng og det bør feste seg psykisk til produktet, første prioritet er å ha et navn på drikken. Ja, men det står fritt frem for dere som vil hjelpe meg. Det kan være alt fra saft til iste () Lenke til kommentar
FrozenFish Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) - That's the good brus, Bruce! eller.... - Gjør pisset gulere! Forresten, er du en reklamemann som gikk på fylla i helga i stedet for å jobbe og velger en enkel løsning ved å få OSS til å gjøre jobben din?? He?? He?? er du?? Er du? he? Hva med "Tørst - Bort - Fort" Endret 11. oktober 2008 av FrozenFish Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå