Ytterst Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Heisann, har nettopp flyttet til drammen og er så veldig glad i sushi!! så lurte på om noen fra drammen kunne anbefale noen steder? Har hørt om East-Lake... Men om det er noen bedre så vil jeg gjerne høre noen anbefalinger! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Aldri spist sushi i drammen, men kanskje noen av gutta her vet det: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=954374&hl= Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Her trodde jeg at man skulle ha sushi i drammen, og det kunne jo ikke være noe godt. Putte i sushi i drinken sin... Men du vil ha sushi i Drammen du. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=319601 Lenke til kommentar
peroja Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Prøv Sushi Delight (www.sushidelight.no).. Jeg har ikke prøvd dem selv, men jeg leste at de fikk toppkarakter for Sushien sin i Drammens Tidende (lokalavis)... Endret 10. mars 2009 av peroja Lenke til kommentar
Basusjernet Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Kan anbefale Sushi Delight, eneste minuset er at de bare har take-away =( Lenke til kommentar
Birdbox Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Dream Sushi rett bak bussstasjonen på Strømsø! Beste sushistedet i verden med verdens søteste ansatte som er kjempekoselige! Take-away og "Sit-down" Ikke noe å si på pris heller! Lenke til kommentar
peroja Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Kan anbefale Sushi Delight, eneste minuset er at de bare har take-away =( var der på lørdag kveld som var. sushi delight har servering. de har til og med serveringsbevilning. det er så vidt jeg vet ingen andre som har i drammen. dro ditt for å starte vorspiel med sake. helt ypperlig hehe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå