Gjest Slettet+231324246 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 En ctfmon.exe-fil som ligger i \WINDOWS\system32-mappen spretter opp igjen etter at den er slettet. Jeg ser at det har blitt installert flere hundre forskjellige filer i system32 på nøyaktig samme tidspunkt som ctfmon.exe-filen! Har hatt problemer med filer og mapper som multipliserer seg nettopp slik denne ctfmon.exe gjør, spesielt i "Mine Dokumenter". Har alltid AVG, Ad-aware, CCleaner og SpybotSearch, men nå har jeg også lastet ned og kjørt flere: RegCure, SuperAntiSpyware, Scotty, Jotti's malware scan. Opplever ctfmon.exe som aggressivt og ønsker å bli kvitt den og alt som fulgte med. Hva i all verden kan jeg gjøre? Noen som har vært borte i noe lignende? Lenke til kommentar
electr0nique Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Skal du fjerne den, må du avinstallere MS Office. MS Supportside Lenke til kommentar
Gjest Slettet+231324246 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Ok, men via WinPatrol Scotty har jeg klart å disable ctfmon.exe-filen. Spybot og Scotty spør jevnlig om jeg tillater at den kjører igjen. Jeg nekter. Har fortsatt tilgang til MS Word. Vil helst ikke avinstallere hele office-pakka, men hvis det er eneste løsning så gjør jeg det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå