Eltviken Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Leegger ut ett til som er fra en kirkegård, jusert shadows og levels i PS Hva syns dere om komposisjonen og fargene,kontrasten? Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 skeiv horisont, og gravsteinene er ikke helt svarte (? mulig det er skjermen min). litt kontrastløst og tamt. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Et ganske kjedelig bilde (jeg er glad i silhuetter, men da må man gjøre noe ut av dem, og ikke minst på de være beksorte) og skjev horisont. Jeg tror du kunne fått mer ut av dette motivet, men da måtte det vært brukt på enn annen måte. Endret 17. oktober 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
BorgSol1 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Absolutt potensiale...ville kanskje godt nærmere gravstøttene.. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Skjev horisont!! For meg blir det litt feil vinkel liksom men motivet har absolutt potensialet. Ellers liker jeg tanken i bildet, men finn en litt mer orginal vinkel... Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Skeiv horisont, kunne vært nærmere gravsteine slik at de hadde blitt mer fremtredene. og solen skulle ikke vært midt stilt syns jeg. men kunne hatt en annen vinkel, for å lagd det litt mere spennende Ellers fine farger Endret 17. oktober 2008 av sttrons Lenke til kommentar
M.H Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Fint bilde med potensiale. Som en lenger oppe nevnte, kunne jeg og tenke meg å se mer av gravstøttene. Kanskje litt lenger ned mot bakken med kameraet? Endret 18. oktober 2008 av M.H Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå