Programvare Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 chryzsh ÆTT hotmail.com Snakker om musikk, film, data og alt som skjer i hverdagen. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 De som vil adde meg, send meg et pm ^^ Metal, anime (Ny-frelst ), hvis jeg er i humør så er religion en ting jeg kan diskutere. Vel, det er for det meste det. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 [email protected] Bare å legge meg til. Jeg er kjempesøt. Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) Glemt Endret 22. desember 2008 av n00b1 Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) [email protected] Snakker om film, skole, trening, musikk, og hverdagslige ting. Kan føye til at jeg er gutt da, men snakker gjerne med jenter. Endret 22. desember 2008 av ingrid-bergman Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) *Slettet* Endret 27. januar 2016 av Snytefant Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Da turet jeg innom tråden også da. InteresserGår for det meste i data.. hardware og spill.. Foto. Fotogalleri kan finnes på http://hrisebro.ath.cx/h/index.php?page=foto Intereserer meg for mer også, profilen er bare ikke så oppdatert.. Er stor fan av serien Top Gear, og ser mye film. I tillegg har jeg nylig anskaffet meg en xbox, så er å finne på live en gang i blant også... Den som gjør smålig detektivarbeid finner nok mailen min. Tips: Profil Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) i-v-a-r_3-5-k-o-r-n(ætt)hotmail.com (Fjern bindestrekene, men behold understreken mellom r og 35) Er en kar på 17 år (snart 18) som kan snakke om det meste egentlig. Film, musikk, skole, hverdagen osv. Endret 5. mars 2012 av Krokanrull Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 [email protected] Kanin synes visst at jeg er skummel, og kansje stemmer det? Jeg er i allefall ikke helt god. Lenke til kommentar
OldiThenrik Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Gutt 13 Snakker om det meste, men mest teknisk he-lillearølålfaonlinedøåøtno Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 ehaugl [at] hotmaildotcom Har et snodig syn på mye rart og snakker om det meste med de fleste (: Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Sirslask [a] hotmail*com Jeg er søt, snakker om det meste, musikk, film, spill,hverdagslige ting og små eller store tanker/ideer Lenke til kommentar
doedskvad Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 [email protected] Samtaler om alt, er en veldig flink problemløser og konfliktråd. Kan du være min liksom-psykolog, da? Lenke til kommentar
Soildor Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) [email protected] Samtaler om alt, er en veldig flink problemløser og konfliktråd. Kan du være min liksom-psykolog, da? trenge du ein psykolog så bare legg til meg:D venner bruker faktisk og snakke ut om ting til meg :O vet ikke kvifor Endret 11. januar 2009 av Soildor Lenke til kommentar
B25S Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) asbjørngårdsen54krøllalfatelenordåttno Endret 11. januar 2009 av AsbjørnH Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 venner bruker faktisk og snakke ut om ting til meg :O vet ikke kvifor Kanskje de stoler på deg? Lenke til kommentar
Soildor Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 venner bruker faktisk og snakke ut om ting til meg :O vet ikke kvifor Kanskje de stoler på deg? jaja Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 [email protected] Ny e-post. Kjørte prison-bitch-name for å finne på en adresse. Gutt, Trondheim, film, ski, skole, musikk, hverdagslige ting, ting som irriterer meg og ting jeg liker. Snakker med både gutter og jenter. Legg meg til med mindre du er pedofil. Husk å si at du er fra forum. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Min "ikke" personlige email: GirlyKarinetalks ÆTTE Live DOT no Snakker om mye rart. Mystikk. Litt Anime. Data. Konsoll (eier 360). Vitenskap. SteamPunk. Legg meg til. Endret 12. januar 2009 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå