Tang1 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 marius-tangen(att)hotmail(dot)com gutt på 16 år:) Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) trulsddÆThotmailDÅTTcom Arrogant kverulant som stjeler på Ica'en, ikke spiser grønnsakene sine og ikke spiller WoW. Han er dessuten kommunist, mot EU og sikkert kjekk å diskutere med. For å toppe det hele synes han at det er tøft å snakke om seg selv i 3. person. Noen ganger. Endret 25. november 2008 av Kanuca Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 [email protected] Har skrevet her tidligere, men synes det er bra med flere msn-buddyer. Er 16 år, 1992-modell, nakkelangt askeblondt hår, fansypantsy klær og svarte sko. Svært aktiv på diskusjon.no (= mange meninger), jeg blir ikke sett på som normal men jeg liker begge deler. Liker musikk, jeg produserer musikk også. Datamaskinen min er en pensjonist fra 2006 som jeg redder med en dose overklokking, så overklokking er noe jeg liker, det gir spenning til mine kjedelige hverdager og varmer mitt datafrelste hjerte. Jeg går elektro-VG1 og der sliter jeg til klokka tre nesten hver dag. Spilling er også en del av hverdagen, er offisielt WOW-addict... eller generellt RPG-addict. Bor i Sandnes, så hvis du er i nærheten så kan du jo også komme en tur innom! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) datasmurf ætt gmail dått com 22 år, 86-modell, pensjonert bildehore, kjolemann, ustelt slask med alt for mange sære interesser, spiller WoW og DOS-spill, hekta på kabal, kryssord og puslespill. Kan virke gal i starten, men bli kjent med meg og finn ut at jeg er galere. Opprinnelig fra Stavanger, bodd 19 år på en liten plass utenfor Trondhjem (kalt Orkanger), og har nå endelig kommet meg bort fra Sør-Trøndelag og bor i Steinkjer i stedet. Elsker film og musikk, dog, ikke mainstream eller populærmusikk. Alder er ingen hindring, bare et tall, kjønn er ei heller ingen hindring, bare et ord. Endret 28. november 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
shottelotte Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Jente, 18 år bor i horten. liker å snakke om konserter, musikk og alkoholforbruk [email protected] Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Guttebass, 27 år. De som finner ut msn-addressa mi kan legge meg til. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 globemann5 (at) hotmail.com Alder er 16 Kan prate om egentlig alt mulig, men interessene er spill og musikk(metall som så mange før meg) Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 [email protected] 14 år og kan prate om ka som helst. (Trur eg) Interesser er litt musik, fotball og litt spill. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Guttebass, 27 år. De som finner ut msn-addressa mi kan legge meg til. Jeg er så flink! Jeg fant det ut Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 demonfudge alfakrøll dått hotmail dått com Er ikke så ofte på igrunn, men er da koselig fordet. Lenke til kommentar
Sniper_Elite Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 [email protected] er ikke ofte på, men er bare å legge meg til fordet Lenke til kommentar
FranzJosef Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Var mange veldig unge her. Jeg er 29 år og veldig interessert i sykkel, friluftsliv, sport, data og musikk. Er godt over middels smart så jeg liker ikke å diskutere siste episode av Top Model. bobshund ÆTT yahoo DÅTT no Lenke til kommentar
Special P Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 petter_hin alfakrøll hotmail dått com gutt: 17 liker å snakke om fritidsaktiviteter, samfunn og alt annet mellom himmel og jord som livet kan by på Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Heei, jeg er jente på 17 som flasher om dere klarer å finne ut msn adressa mii. Om noen føler seg truffet av interessene mine, som snart vil følge nedover i en lengre liste, må en bare legge meg til. Tv-serier (for det meste serier à la House, grey's, og nerdehumor à la Chuck, big bang theory) Trening Musikk Klær/mote Xbox Matte Fysikk Kjemi Biologi Språk Nyheter Etikk Politiske spørsmål Idrett og sport generelt Da vintersport spesielt. Friluftsliv Film Mat Eller bare snakke Nei pokker, dere får spørre. Endret 3. desember 2008 av Ballus Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Den lengste og mest idiotiske mail adressen jeg noen gang har hatt -.-" Gidder jeg å lage ny ? Nopes! [email protected] Så, liker å snakke om diverse. Dvs hvis jeg svarer Svarer 92.7 % av tiden, sitter som regel og spiller samtidig. ^^ Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg er en 15 år gammel jente som bor på Stord. Jeg liker å ri og å holde på med hesten min, høre på musikk og være med venner [email protected] Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg er en 15 år gammel jente som bor på Stord. Jeg liker å ri og å holde på med hesten min, høre på musikk og være med venner [email protected] Sånn, da har du gjort ditt for at en horde av kåte forumbrukere legger deg til på MSN ^^ Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Sånn, da har du gjort ditt for at en horde av kåte forumbrukere legger deg til på MSN ^^ Eller var det bare deg? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Sånn, da har du gjort ditt for at en horde av kåte forumbrukere legger deg til på MSN ^^ Eller var det bare deg? Nei. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Nei. Er igrunn klar over det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå