Tunky Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 knutb_93 med alt det hotmail-surret bak. Gutt, 15 (snart 16). Liker vel å snakke om musikk, data, gaming.. Spiller el-bass så det er snakkbart. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 antihard gmail adresse osv. Gutt på 19, bor i trondheim. Liker serier, men ikke så mye drama bortsett fra lost. Kan ikke så mye om biler. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Den som på mystisk vis finner ut adressen min og sender meg en pakke Pocky + en julebrus skal få msn-adressa mi. (jente) Hva slags julebrus foretrekker du? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Jobber med saken. ^^ Du finner det ALDRI ut! Den som på mystisk vis finner ut adressen min og sender meg en pakke Pocky + en julebrus skal få msn-adressa mi. (jente) Hva slags julebrus foretrekker du? Husker ikke hvilket merke det var, samma det egentlig. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Jobber med saken. ^^ Du finner det ALDRI ut! Den som på mystisk vis finner ut adressen min og sender meg en pakke Pocky + en julebrus skal få msn-adressa mi. (jente) Hva slags julebrus foretrekker du? Husker ikke hvilket merke det var, samma det egentlig. Okey . Lenke til kommentar
ku7 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Jobber med saken. ^^ Du finner det ALDRI ut! Den som på mystisk vis finner ut adressen min og sender meg en pakke Pocky + en julebrus skal få msn-adressa mi. (jente) Hva slags julebrus foretrekker du? Husker ikke hvilket merke det var, samma det egentlig. Okey . Det finnes bare EN ekte julebrus! Hamarnissen sin... De andre er bare eventyrbrus osv. med nye etiketter... (De smaker ikke noe godt heller ;o) Ikke for å virke negativ da (a) Gutt 17, bare å legge meg til, men ikke spør meg hvem jeg er etter du har lagt meg til Interesser er litt forskjellig, kan kaste meg inn i så godt som hvilken somhelst samtale med min mening anders _ haugli (a-snurr) hotmail (prikken) com Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 det finnes bare en ekte julebrus og det er Aass Julebrus Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) MSN-addresse: magnus(a)thisisanfield(dot)no Interesser: Det meste, fotball, musikk, film, TV-serier, fluefiske og mer. Alder: Snart 17. Endret 30. oktober 2008 av Jefecito Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Liker flereforskjellige typer julebrus, men det er aller best på glassflaske uansett. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Jobber med saken. ^^ Du finner det ALDRI ut! Den som på mystisk vis finner ut adressen min og sender meg en pakke Pocky + en julebrus skal få msn-adressa mi. (jente) Hva slags julebrus foretrekker du? Husker ikke hvilket merke det var, samma det egentlig. Fant akkurat ut at du har type så da gidder jeg ikke å sende deg julebrus og Pocky likevel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Dammit, synes du kan gjøre det uansett og gi typen litt konkuranse Lenke til kommentar
Bango Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) . Endret 22. desember 2008 av Sir Tojo Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 HEY! Du har den andre halvdelen av avataren min! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 jonsnissen(alfabøll)hotmail(dotttt)com Legg meg til vis du tørr ^^ Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 det finnes bare en ekte julebrus og det er Aass Julebrus Sorry for ot, men dette inlegget må kommenteres! Smakte Aas julebrus i dag, og den smakte jo ingenting annet enn sukker, så hvordan du kommer fram til at den er best er jo bare, rart Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg bare bumper denne litt Lenke til kommentar
theresaaa Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 th2208(a)hotmail .com Samtaler om absolutt alt som kan være morsomt eller lignende. Alt mulig. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 [email protected] Samtaler om alt, er en veldig flink problemløser og konfliktråd. Lenke til kommentar
Dark Fire Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Genialt o_O Eksistentiel filosof, kvante-fysiker og lowlifed script kiddie (aircrack-ng & milworm ftw) [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå