*F* Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Har ikke tengt å legge ut adressen min. Men om noen er intressert: send PM Interesser: Data, generelt alt relatert dertil (ikke så intressert i "omg, sjekket det nye ATI grafikkortet?" osv). Musikk, men det er vel de fleste, hører mest div elektronisk. Tja, ellers, har ikke så mange spesifikke interessert, trener jo litt, så kan jo si det er en interesse (ikke at det er direkte morro ) Ellers er jeg 20 år, gutt, bor rundt om kristiansand. Lenke til kommentar
iKent Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 tæhæ folk har delte interesser i allefall:P Count me in: Jeg er hobbymekaniker, liker å drive med musikk, studerer på IT høgskole i oslo(NITH), 19 år gammel. Add: Kent_Andre (ætt) hotmail(D0tt)com Lenke til kommentar
iKent Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 ADD MEEE, SItter på skolen og er pratesjuk X) Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Har alt gjort det! Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Mamma har syforening og jeg er låst(ikke fysisk men mentalt) inne på rommet mitt og er kåt på litt prat, her taes alt imot med takk og forgudelse. Lenke til kommentar
KristianM1 Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 [email protected] Koslig å møte nye folk.. "MØTE" ... Er 18 år gammal guuuuuuutt, musikk er digg.. ellers flyr jeg rundt med folk - og liker å kjøre bil. Det mekaniske på en bil er ikke helt meg. Noen ganger føler jeg at jeg er for dum til slikt.. Også jobber jeg på shell da.. Lenke til kommentar
Zarbon Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Add: <fjernet> Endret 6. desember 2018 av Zarbon Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 add: herman.2k@hotmail. com litt dårlig nett si... Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) ' Endret 20. desember 2011 av Gjest Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 jolusa-mann(a)hotmail(dott)com Er 95-modell, prater gjerne om det meste, interessere meg for data, og Apple sine touch-produkter, på sistnevnte kan jeg en hel del. Add meg, da vell Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) [email protected] Advarer deg, dette er ikke særlig smart! Jente + MSN + Diskusjon.no Endret 21. november 2010 av Puke Nukem Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Fysjda. [email protected] Advarer deg, dette er ikke særlig smart! Jente + MSN + Diskusjon.no Agreed. Forbered deg på spam. Men... 1996? Reallyy.. Endret 21. november 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 [email protected] Advarer deg, dette er ikke særlig smart! Jente + MSN + Diskusjon.no jeg tørr ikke legge henne til, frykter kripos kommer og sparker inn døra mi. Lenke til kommentar
Samo Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 har msn live på smnbrg2 (at) gmail.com, jeg opprette nettsider, og jeg prøver å tjene penger på. Jeg trener og er ny i oslo Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 [email protected] 95-modell. Glad i å snakke om løst og fast. Gjerne data, musikk og fritid. Har god greie på Apples touch-produkter. Add meg da vell. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Prøver igjen jeg. [email protected] Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Går fint an med hotmail.no, har en kompis med .no og. Er redd for å legge ut MSN, sry fanboys. Send PM om det er noe interesse. Musikk (metal, metal og metal. Kanskje litt prog rock), pc, fotball og stort sett egentlig alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå