-Just-Me- Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Har blitt lagt til av endel ja, var kanskje ikke verdens beste idè Men, får vel berre sile vekk alle dei perverse;P Urettferdig at det er jenter som blir sett på sånn, er ikkje ofte du hører om jenter som antaster gutter på nettet:P Kanskje jeg skulle ha latt som jeg var gutt:P Hvis du skulle latt som du var gutt er det ingen som vil adde deg:P Er jo defintivt flest gutter her på forumet og.. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) Romis006 @ hotmail.com Selv om den står i profilen min. Endret 15. juli 2010 av Romis Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Har blitt lagt til av endel ja, var kanskje ikke verdens beste idè Men, får vel berre sile vekk alle dei perverse;P Urettferdig at det er jenter som blir sett på sånn, er ikkje ofte du hører om jenter som antaster gutter på nettet:P Kanskje jeg skulle ha latt som jeg var gutt:P Hehe, la deg til på pur f kan sikker snakke til deg litt og Lenke til kommentar
Noen123 Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) Hei Endret 11. august 2010 av Noen123 Lenke til kommentar
PotionPixie Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Hehe, la deg til på pur f kan sikker snakke til deg litt og Bare kjekt det, var jo derfor jeg la den ut;) Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Har blitt lagt til av endel ja, var kanskje ikke verdens beste idè Men, får vel berre sile vekk alle dei perverse;P Urettferdig at det er jenter som blir sett på sånn, er ikkje ofte du hører om jenter som antaster gutter på nettet:P Kanskje jeg skulle ha latt som jeg var gutt:P Hehe, la deg til på pur f kan sikker snakke til deg litt og 2 Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 God dag! MSN: [email protected] Vel, som alle andre inkluderer, så liker jeg også ting. Musikk (Jeg er veldig sær når det gjelder musikk, men klarer sikkert å snakke om alt) Tv-spill (Har Xbox 360 og Gamecube, spiller mange slags spill) Klær funker også. Instrumenter og musikklære. Tv-serier og alt sånt. Bare legg meg til hvis du vil, jeg kan sikkert snakke om mye rart jeg ikke visste jeg likte Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 sebba.online at hotmail dot com Musikk/instrumenter, styrkeløft/trening, film, drittprat og spill. Lenke til kommentar
ÆddaBædda Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 (endret) Adrianws95 (køllealfa)hotmail (Dot)com Gutt på 15 Pc, Fotball, Ps3, Filmer, bassgitar Serier: How i Met your mother og Simpsons;) Endret 21. august 2010 av DickieBoy Lenke til kommentar
Starstruck Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) Jeg tar min igjen jeg, ikke SÅ mange som har lagt meg til! liar-94 @ hotmail.com (jente på 16 år) Endret 28. juli 2010 av Starstruck Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Jeg tar min igjen jeg, ikke SÅ mange som har lagt meg til! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Har lyst å snakke med noen! Er en gutt født i 1992 og interesser for alt fra biler til datamaskiner til gaming til... Mye rart. MSN: Fredrik[ætt]saevland.com Facebook: http://www.facebook.com/#!/saevland Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Har lyst å snakke med noen! Er en gutt født i 1992 og interesser for alt fra biler til datamaskiner til gaming til... Mye rart. MSN: Fredrik[ætt]saevland.com Facebook: http://www.facebook.com/#!/saevland Da er du lagt til Lenke til kommentar
Dark Fire Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Har allerede postet (long time ago), og msn ligger på profil, men, stikkord: 91G, filosofi, pyrokinese (telekinese i nesten alle former), neuroprogrammerer meg selv, "leve livet" (eksistensialisme), selv-utvikling, undring, kjærlighet, ganske "down-to-earth", undring igjen, mystisisme. Bordtennis, karate. Alt som kan læres med lek, og raskest mulig eller mest mulig underholdende/konstruktivt/optimistisk/anti-depressivt. [email protected] Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Hei! Vi er to gutter på 21 og 22 år som søker en tredjepartner. (No homo?) Den ene av oss er hiphop frelst, den andre er metal frelst og vi er ellers ulike på forskjellige skumle måter. Den ene er gift, den andre er singel (CALL ME!) Vi prater masse rørr på MSN rett som det er og søker nå derfor en tredjepartner (no homo) som vil være med på morsomhetene :| (no homo) Du burde ha en humor som har litt bein i nesa og tåler litt drøy humør (veldig drøy humor). Det er et pluss om du liker kvinner(:|), snus, alkohol, kos, film, musikk, videospill, random tøvprat og fotball. Personen som melder seg frivillig til vårt lille eksperiment må være: Lystig, humoristisk, tjenestevillig, småkåt og kontaktsøkende! Håper vi sees! Add meg på [email protected] Hilsen DannyCool & Nyhus Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) SIGN ME UP, COCKSUCKER! Endret 8. september 2010 av BTK Nyhus Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Internhumor much? Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Meg? Edit, når jeg skrev dette inlegget het jeg deepthroathcooksucker. Endret 24. april 2011 av fiskebollebiff Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Internhumor much? Den internhumoren vi har, blir også lært bort til vår tredjepartner! (No homo ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå