Jethrotulling Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) stor_gul_furu(ætt)live(dått)no Interesser: Musikk, tennis, politikk/samfunn ol/etc Endret 14. oktober 2008 av Jethrotulling Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Legg meg til på msn, a Litt skummelt da :\ Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jonasheenhaeg(at)hotmail.comAlder 14 Inntersser: Snus Gitar, Musikk og alt mulig Så det er DU som har den msn adressen. Jeg lurte fært på hvem du var henrikanilsen(krøllalfa)hotmail.com 18 år Interesser: Data, elektronikk og anime Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Tja, hvorfor ikke. Spennende med nye bekjente! kent_andreassen(ætt)hotmail(dått)com Gutt på 18 år Jeg kan preike om alt muig rart, ifra hvilken chips jeg føler for å kjøpe, til litt filosofering over livet. Eller, drit i dne filosoferingen, jeg kødder bare Men sånn fra spøk til halvor, så er jeg interessert i: Xbox/ X360 Data (Hardware, software, spill, osv) Serier (Lost, Heroes, Reaper, Prison Break, Supernatural, Terminator SCC, Stargate, Angel, osv.. Filmer Fotball Bergen by Alt mulig Endret 15. oktober 2008 av kanonkent Lenke til kommentar
Manerasita Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) *Borte* Prater om det meste egentlig Er interessert i musikk, lesing og ..interessante ting Endret 26. august 2009 av Manerasita Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) -slett- Endret 8. mars 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jonasheenhaeg(at)hotmail.comAlder 14 Inntersser: Snus Gitar, Musikk og alt mulig Så det er DU som har den msn adressen. Jeg lurte fært på hvem du var henrikanilsen(krøllalfa)hotmail.com 18 år Interesser: Data, elektronikk og anime Hva mener du med, DU som har den MSN addressen. Kjenner jeg deg? Lenke til kommentar
Epower Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 epower(snabelkrøll)live(punktum)no 14 år interesser: ikke en jævla dritt Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Den som vil ha min MSN må gjøre seg fortjent til det... Ellers et koselig tiltakt for forumfolket! Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) EDIT: Fjerna Endret 29. mars 2009 av Latterkongen Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Den som vil ha min MSN må gjøre seg fortjent til det... Ellers et koselig tiltakt for forumfolket! Men ingen vil jo ha din!!!! Neida bare tullet. Sorry for OT(selv om dette er i Off Topic kategorien, så man kan vel ikke si sorry for OT ) Lenke til kommentar
picori Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 [email protected] 17 - Gutt Kan snakke om dataspill, musikk (alt mellom rock --> megakill-superblood-heavy metal) og ikke minst filisofere over livet og menneskenes rolle her på jorden Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Den som vil ha min MSN må gjøre seg fortjent til det... Ellers et koselig tiltakt for forumfolket! Men ingen vil jo ha din!!!! Forventa jeg egentlig ikke heller. Lenke til kommentar
Siljelfc Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) . Endret 25. april 2010 av Siljelfc Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 mintara_sts(at)hotmail(dot)com15 år - jente fotball, liverpool fc, hester, hip hop, twintip, gutter, shopping, mote ++ er du nerd nok til å henge på forumet? ( jeg kjenner henne så slapp av ) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 [email protected] 16år(blir 17 i Januar) - GUTT Fotball, Manchester Utd, sosialisere, kvinnz, musikk også liker jeg å spille minesweiper på MSN Lenke til kommentar
Petter Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jau jau.. Bekken91(sånn derre A med snurr)hotmail(prikk)com jeg er vel Gutt som 98% av alle her.. kan rett og slett snakke om alt jeg har til tider litt sær humor( kommer med riktige komentarer i feil situasjoner og sånt) Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Dere får legge meg til om det er noen litt mer oppe i åra her (er selv 27) fborch att online dott no. Interesser er så mangt. jobber med IT, og liker alt fra gaming til dykking og golf(sporten). Ser mye tvserier, og er stor filmfan. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Den som på mystisk vis finner ut adressen min og sender meg en pakke Pocky + en julebrus skal få msn-adressa mi. (jente) Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jobber med saken. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå