Gavekort Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Advarer deg mot å nevne at du er jente, for da ender du opp med 678 invites fra mannfolk med ståtiss. Nå ble jeg litt lei meg, jeg har bare fått én invite. Jeg er da jente jeg og! : ((( Du har bare ikke gjort deg utfordrende nok! Heng noen timer i "den nye forumkafeen" og legg MSN-nick i signatur og ha en avatar med trutmunn og utringning! Jeg tror forresten ikke du har sett hele bildet i teorien min. De vil nødvendigvis ikke legge deg til på MSN med en gang, men vil høre mer på dine meninger og gjerne gi deg en koslig respons på hva du sier. Anbefaler også at du legger ut et bilde her og spør hva folk synes eller gjør noe morsomt på bildet. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=639795&hl=recent&st=12000 Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Synes det er rart at folk klager over at de ikke får invite når veldig få har sendt meg en Det går an å legge til folk selv altså. Lenke til kommentar
Delectatio Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 New MSN'adress- [email protected] Snill og hyggelig jente på 18 år! Kunst, musikk, filmer, serier, kultur, litteratur, pc, spill, dyrsrettigheter, vin-kos, diskusjon.no, kjærlighet, kost&helse, foto, fotoredigering, språk, body modification er div. ting jeg interesserer meg for. Bare og legge til! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 datasmurf ætt gmail dått com 22 år, 86-modell, pensjonert bildehore, kjolemann, ustelt slask med alt for mange sære interesser, spiller WoW og DOS-spill, hekta på kabal, kryssord og puslespill. Kan virke gal i starten, men bli kjent med meg og finn ut at jeg er galere. Opprinnelig fra Stavanger, bodd 19 år på en liten plass utenfor Trondhjem (kalt Orkanger), og har nå endelig kommet meg bort fra Sør-Trøndelag og bor i Steinkjer i stedet. Elsker film og musikk, dog, ikke mainstream eller populærmusikk. Alder er ingen hindring, bare et tall, kjønn er ei heller ingen hindring, bare et ord. På tide å bumpe denne. Blitt 23 år, pensjonert meg som kjolemann og er en mer stelt slask. Også oppdatert til å jabbe med hvem som helst om hva som helst. Ikke forvent grenser eller sensur. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 [email protected] trenger noen og snakke kos med i de sene nattetimer Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 lo_93ALFAKRØLLhotmailDÅTTcom Gutt på 17. Digger å preike om religion, eksistensen, overnaturlige fenomener og alt som befinner seg i nærheten av temaet. Har også en særdeles dyptpløyende interesse for musikk, da av alle sjangre. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 send meg en PM jenter da får dere msn adressen Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): nei da tuller bare (send meg en PM så får dere msn min har ikke lysta at umenskelige folk legger meg till haha) Lenke til kommentar
Dark Fire Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) [email protected] trenger noen og snakke kos med i de sene nattetimer Hadde ikke forundret meg om du har oppnådd alle dine 1130 posts i denne tråden alene >_> Edit: kom på at det er 37 sider med ca 10 posts pr side (?), så da skulle det ha forundret meg litt alikevel... Men sett bort i fra dette... Kanskje har han/du postet i lignende tråder.. Endret 10. juli 2010 av Dark Fire Lenke til kommentar
nybb Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 espendotnybergagmaildotcom G17. Særdeles interessant. Liker mennesker, sport, film, spill, trening og musikk. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 [email protected] trenger noen og snakke kos med i de sene nattetimer Hadde ikke forundret meg om du har oppnådd alle dine 1130 posts i denne tråden alene >_> Edit: kom på at det er 37 sider med ca 10 posts pr side (?), så da skulle det ha forundret meg litt alikevel... Men sett bort i fra dette... Kanskje har han/du postet i lignende tråder.. vi er i off topic delen av forumet, så det har ingen ting og si på postcounten Lenke til kommentar
Dark Fire Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 [email protected] trenger noen og snakke kos med i de sene nattetimer Hadde ikke forundret meg om du har oppnådd alle dine 1130 posts i denne tråden alene >_> Edit: kom på at det er 37 sider med ca 10 posts pr side (?), så da skulle det ha forundret meg litt alikevel... Men sett bort i fra dette... Kanskje har han/du postet i lignende tråder.. vi er i off topic delen av forumet, så det har ingen ting og si på postcounten Det forklarer hvorfor postcounten din synker. Lenke til kommentar
0scar Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Yo! Gutt, 16 år. Står på longboard og fridykker på fritiden. Gutt eller jente, gammel eller ung, add meg www.Youtube.com/oscareikeland OscareikelandÆThotmail.com Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 JEg har adda noen her som virker intresange For min adresse: PM! Lenke til kommentar
PotionPixie Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Jente 16 år Interesser: Fotball,lese,venner, musikk å møte nye folk. Blir litt kjedelig i ferien når alle er på ferie å hadde vert kjekt med noen å snakke med;) juba_ingridætthotmaildottcom Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 (endret) Jente 16 år Interesser: Fotball,lese,venner, musikk å møte nye folk. Blir litt kjedelig i ferien når alle er på ferie å hadde vert kjekt med noen å snakke med;) juba_ingridætthotmaildottcom Jøss 2 eller 3 jenta e ser som legger ut msn =P 98% er jo gutter, og er jo helst ikke andre gutter de vil adde haha La deg til Den var kjapp Endret 14. juli 2010 av Kjetil_91 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Det er jeg helt klar over, og vil egentlig anse det som direkte dumt å legge ut msn her (viss du er jente riktignok ) Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 (endret) Det er jeg helt klar over, og vil egentlig anse det som direkte dumt å legge ut msn her (viss du er jente riktignok ) Er sikker så sinnsykt mange sprengkåte guttevalper midt i hormonstia her inne Hinter ikke til deg, Skippy Endret 14. juli 2010 av Kjetil_91 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Jeg synker ikke så dypt at jeg tar radom jenter over nettet :!: Derfor har du gode venninner Lurer på om noen husker tråden med han gutten som ville ha en jente til å strippe på cam? Og jeg var "bigboobs95" ? gode tider :!: Lenke til kommentar
PotionPixie Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Har blitt lagt til av endel ja, var kanskje ikke verdens beste idè Men, får vel berre sile vekk alle dei perverse;P Urettferdig at det er jenter som blir sett på sånn, er ikkje ofte du hører om jenter som antaster gutter på nettet:P Kanskje jeg skulle ha latt som jeg var gutt:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå