signii Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jente 17 (92). I disse sommerferietider uten nattesøvn så står tilbudet om å legge meg til ved. Msn'en står i profilen, og jeg snakker om alt. Bortsett fra fotball og wow. Stort sett. Lenke til kommentar
nnys Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) *snip* Endret 13. juni 2010 av ~Angelica Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Du kan gjerne legge meg til! Høres ut som en å prate med ; msn [@] phett [.] net Jeg kan nok ikke prate om nettene før om to uker dessverre da jeg må få gjort unna skole og hockeyskole - men etter det er jeg våken om nettene ! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Tipper Angelica drukner i invites nå. On topic: Les i profil om interesser og adresse! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) *slett* Endret 14. juni 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Dere har det fælt, gutta! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) Synes mer synd på Angelica, det er jo veldig mange av oss her, fordelt på antall jenter. Så jeg tror hun har veldig mange sånne leggtill-saker nå Endret 14. juni 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 MANN på 23. Jeg er flott og snakker med hvem som helst, om hva som helst, når som helst(bare ikke foppall). [email protected] Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Kul fyr her, legg meg gjerne til for en god prat om alt mulig rart. Spesielt interesserer jeg meg for: * Foto * Webdesign * Grafikk * Musikk * Film * Mennesker * Personligheter * Mote (litt) * Mat * Naturliv (Fjellturer osv) * Være ute i solen * Trening * Fritidssykling * Datamaskiner på generell basis * Tegning * Skriving av korte fortellinger og annen poesi * Skriving av lengre fortellinger * Fysikk/ufysikk * Diverse serier på TV (kom gjerne med forslag) Min msn er som følger: [email protected] Endret 20. juni 2010 av KvitKnekt Lenke til kommentar
Verfolne Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Hei, jeg heter Ragnhild, er 19 år, og har et veldig fritidsproblem, så jeg sitter mye på datan og nerder. Jeg liker å diskutere kverulere og prate drit. ragnhild.f-v(at)hotmail (Og jo, jeg er en femanon. Så vet dere det) Endret 24. juni 2010 av Verfolne Lenke til kommentar
Starstruck Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 liar-94(krøllalfa)hotmail(dott)com Eeeh?? Vil bare snakke med noen. (16 år gammel jente) Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Advarer deg mot å nevne at du er jente, for da ender du opp med 678 invites fra mannfolk med ståtiss. 4 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Det har vi flere eksempler på. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Jess! Prøv å lag en konto der du later som om du er en jente og lok litt i OT-baren. Plutselig vil du få mange plusser og over-koselige kommentarer fra svette gutter og lager noe "intern-humor" med deg, der de f.eks kaller deg noe rart eller plager deg. Lenke til kommentar
Verfolne Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Advarer deg mot å nevne at du er jente, for da ender du opp med 678 invites fra mannfolk med ståtiss. Nå ble jeg litt lei meg, jeg har bare fått én invite. Jeg er da jente jeg og! : ((( Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 1. Legg ut msn din 2. Nevn at du er jente 3. Wait 4. Profitt? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Når jeg tenker meg om så har jeg faktisk fått en invite for flere år siden, av en dude som trodde jeg var en jente pga bildet jeg har i profilen min. Men min msn har vært i profilen min i alle år uten at folk adder meg av den grunn. Må vel kunne si at jeg er en ganske så kjekk herremann Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Starstrukk har faktisk kun meg og en til som har lagt hu til. Way to bad! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå