fiskebollebiff Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 [email protected] Jeg trenger noen å snakke med i de sene nattetimer! Jeg kan snakke om det meste jeg, men jeg er ikke så glad i avocado. Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) [email protected] Interesser: Rusmidler(at jeg sier dette skremmer ofte folk (men står i sammengheng med nr. 2->), vitenskap, film, anime, musikk, religion, kultur, drømming(lucid dreaming), PC, PS3, bade, snakke med folk, trening(mest vekter, løping er stress), mat og andre ting jeg ikke kommer på.. Liker å tro at jeg er hyggelig :] Endret 2. mai 2010 av reversfaen Lenke til kommentar
Dark Fire Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) [email protected] Jeg trenger noen å snakke med i de sene nattetimer! Jeg kan snakke om det meste jeg, men jeg er ikke så glad i avocado. Du får lære deg å lese: jeg la deg til og fikk feilmelding (denne personen finnes ikke). Edit: min feil, ser du har fixet feilskrivd adr. @revers Jeg var solgt ved "rusmidler". Endret 2. mai 2010 av Dark Fire Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 markus(dott)sannebro@hotmail(dott)com. Er 15 år, driver med det meste. Sport, gaming, TV.. Ja, jenter på samme alder får gjerne adde meg Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 markus(dott)sannebro@hotmail(dott)com. Er 15 år, driver med det meste. Sport, gaming, TV.. Ja, jenter på samme alder får gjerne adde meg hehe, jeg kan si nøyaktig det samme som deg, spesielt jentene msn(æt)phett(dot)net Lenke til kommentar
sixx Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 [email protected] jeg liker musikk og film(er det ikke metall eller klassisk kommer jeg til å diskutere om at musikken du liker suger:P eller så er det film... helst BRA filmer. ikke dårlige komedier eller skrekkfilmer...) Eller så er det aldri dumt å høre en fyllehistorie eller to. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) [email protected] snakker også om ALT Endret 7. mai 2010 av Thesilentkiller Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 [email protected] Snakker om det meste men ikke om fotballl(kan snakke om det hvis jeg er desperat). Lenke til kommentar
eveant Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) [email protected] snakker også om ALT En eller annen må jo legge meg til her! Endret 7. mai 2010 av Thesilentkiller Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 [email protected] Snakker om det meste men ikke om fotballl(kan snakke om det hvis jeg er desperat). haha, fotball er på topp 5 lista mi om hva jeg absolutt IKKE vil snakke om WOW kommer på toppen.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Gidder ikke å legge ut mailadressen min her, og jeg klarer ikke å vurdere om det er noen som er interessant å prate med Så da stikker vi innom en tråd hvor man skal legge ut msn sin, for å fortelle alle at man ikke vil legge den ut? Oh gee, nå ble jeg nysgjerrig altså, he-he, jeg skulle så ønske jeg hadde msn din altså, he-he, ho-ho, puttipluttipott. Nei, men er jo lettere å vurdere folk hvis de skriver litt mer om seg selv enn bare mailadressen og "add meg". Aha, jeg tror faktisk jeg skjønte hva du mente nå. Min feil.. Du klarer ikke å vurdere om det er noen her som er verdt å bli lagt til av deg mener du, og legger til at du ikke vil legge ut din egen. Tolk det som du vil Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 [email protected] Snakker fortsatt med de fleste om de meste og trenger en samtalepartner i de sene nattetimer. (om du er jente gjør det ikke noe om du legger meg til) Lenke til kommentar
Dark Fire Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Aha, jeg tror faktisk jeg skjønte hva du mente nå. Min feil.. Du klarer ikke å vurdere om det er noen her som er verdt å bli lagt til av deg mener du, og legger til at du ikke vil legge ut din egen. Tolk det som du vil Er det ikke akkurat det som er problemet? Om jeg muligens tolker feil? Så jeg ser heller frem til at du forklarer (evt confirm/<antonym>) deg. Endret 10. mai 2010 av hernil Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 scorpier alfakrøll gmail dått com Bodd i Bergen i straks to år nå, hadde vært gøy å bli kjent med noen flere i strøket Interesser: Være ute, trene, shoppe, fjellene, film, bøker, musikk, data, foto, +++ Er hankjønn. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Jææ, kan vel alltid være greit å ha noen fler å snakke om. Litt om meg: 17 år gammel gutt, går media på VGS. Litt usikker på planer videre, men står hovedsaklig mellom mediegrafikk eller psykologi. Kan være ganske pratsom til tider, men skal ikke love noe. Av interesser har jeg ganske mange, bare å adde meg for å finne ut mer [email protected] Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 [email protected] Snakker fortsatt med de fleste om de meste og trenger en samtalepartner i de sene nattetimer. (om du er jente gjør det ikke noe om du legger meg til) Mye og snakke om men få og snakke med her i gården! Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Jeg har en ide. Kan du ikke bare legge til andre i stedet for å spamme ned tråden annenhvert minutt med mailadressen din? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 15 år gammel gutt, snakker gjerne programmering, eller om alt borsett fra fotball msn (æt) phett (dot) net Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Jeg har en ide. Kan du ikke bare legge til andre i stedet for å spamme ned tråden annenhvert minutt med mailadressen din? Jeg har en annen ide! Hva om han bare har lyst? er ikke det samma f for deg? Han har jo ikke skada deg at det gjør no... herman.2k (at)hotmail (dot) com Liker å snakke om musikk(metal, punk og rock), filmer, politikk, gitar og mer som jeg ikke kommer på sånn vilt i farta! Lenke til kommentar
Dark Fire Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Jeg har en ide. Kan du ikke bare legge til andre i stedet for å spamme ned tråden annenhvert minutt med mailadressen din? Jeg har en annen ide! Hva om han bare har lyst? er ikke det samma f for deg? Det er barnslig og unødvendig. "Hva om han bare har lyst til å sitte og klikke med pennen time etter time"... "hva om han bare har lyst til å smatte når han spiser"... tar du tegningen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå