Datasmurf Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Aww, her gikk jeg inn med et håp om at du hadde delt MSN-en din med oss andre dødelige, men neida. : < Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Haha Det er vel ikke akkurat så store sjanser for at det noen gang vil skje. Lenke til kommentar
Creaxz Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Kjeder meg så til de grader, så add meg Er vel på bare et par ganger i året, men hvis jeg ser noen invites, så godtar jeg så og si alle. Så bare å snakke til meg ^^ lejunge /at/ hotmail /./ com Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 [email protected] snakker om ALT! Lenke til kommentar
eveant Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) [email protected] snakker også om ALT Edit: Fiskebollebiff er lagt til Endret 24. april 2010 av Thesilentkiller Lenke til kommentar
sharkbite Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 eatmyshorts(krølle)live(dotts)no bart simpson: eat my shorts! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Gutt født 1992, er ingen samtalestarter men slår gjerne av en prat på MSN. Fredrik ÆTT saevland dått com Endret 25. april 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
Dark Fire Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Gidder ikke å legge ut mailadressen min her, og jeg klarer ikke å vurdere om det er noen som er interessant å prate med Så da stikker vi innom en tråd hvor man skal legge ut msn sin, for å fortelle alle at man ikke vil legge den ut? Oh gee, nå ble jeg nysgjerrig altså, he-he, jeg skulle så ønske jeg hadde msn din altså, he-he, ho-ho, puttipluttipott. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 dermuszdel(alfakrøll)hotmail(dått)com Jeg snakker om det meste. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Gutt på 15 her som kjeder seg mye på skolen, og vil ha noen å prate med msn ætt phett dott net Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) [email protected] snakker om ALT! Seriøst! en elller annen dust må da vel klare å legge meg til! Endret 26. april 2010 av Fiskebollebiff Lenke til kommentar
Dark Fire Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) [email protected] snakker om ALT! Seriøst! en elller annen dust må da vel klare å legge meg til! Her tjener du posts, ja.. Får vel legge deg til jeg da, ettersom jeg tilfredstiller kriteriene og greier.. Unable to add "[email protected]". The username specified does not exist. Unable to add "[email protected]". The username specified does not exist. Endret 26. april 2010 av Dark Fire Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Vi er i offtopic-forumet, man får ikke postcount av å poste her Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) Unable to add "[email protected]". The username specified does not exist. Hmm… Kanskje det er derfor jeg ikke har kommet meg inn på msn i det siste… EDIT: Selvfølgelig. Det er dermuszdel[alfakrøll]hotmail[dott]no. Ikke .com. Så det vil da bli; dermuszdel(krøllalfa)hotmail(dått)no Endret 26. april 2010 av Dermuszdel Lenke til kommentar
lisemarieN00b Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 sweetsour92( a )live.no jente 18 nettop flyttet til utkanten av bergen å kjenner ingen her...legg meg til hvis du ikke har noe annet å gjøre Lenke til kommentar
eveant Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 [email protected] snakker også om ALT Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 [email protected] snakker om ALT! Seriøst! en elller annen dust må da vel klare å legge meg til! Prøver igjen Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Gidder ikke å legge ut mailadressen min her, og jeg klarer ikke å vurdere om det er noen som er interessant å prate med Så da stikker vi innom en tråd hvor man skal legge ut msn sin, for å fortelle alle at man ikke vil legge den ut? Oh gee, nå ble jeg nysgjerrig altså, he-he, jeg skulle så ønske jeg hadde msn din altså, he-he, ho-ho, puttipluttipott. Nei, men er jo lettere å vurdere folk hvis de skriver litt mer om seg selv enn bare mailadressen og "add meg". 1 Lenke til kommentar
Dark Fire Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Gidder ikke å legge ut mailadressen min her, og jeg klarer ikke å vurdere om det er noen som er interessant å prate med Så da stikker vi innom en tråd hvor man skal legge ut msn sin, for å fortelle alle at man ikke vil legge den ut? Oh gee, nå ble jeg nysgjerrig altså, he-he, jeg skulle så ønske jeg hadde msn din altså, he-he, ho-ho, puttipluttipott. Nei, men er jo lettere å vurdere folk hvis de skriver litt mer om seg selv enn bare mailadressen og "add meg". Aha, jeg tror faktisk jeg skjønte hva du mente nå. Min feil.. Du klarer ikke å vurdere om det er noen her som er verdt å bli lagt til av deg mener du, og legger til at du ikke vil legge ut din egen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå