Trollfjes Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Robin[at]takkskaldufaanmegha.com Snakker om alt med alle bare jeg kjeder meg nok. Er 17. Bare og legge til hvis du vil snakke om noe sære greier. (Kan ikke love at jeg har peiling på alt jeg snakker om though ) Har ikkje eg sett msn'en din her før? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) jawks92atthotmaildåttcom Gutt, 16 år. Kan snakke om alt egentlig. :# Endret 5. juli 2009 av Kexxy er Sexxy! Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 daniel.ms20atthotmail.com Gutt 15, snakker om alt bortsett fra fotball. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Robin[at]takkskaldufaanmegha.com Snakker om alt med alle bare jeg kjeder meg nok. Er 17. Bare og legge til hvis du vil snakke om noe sære greier. (Kan ikke love at jeg har peiling på alt jeg snakker om though ) Har ikkje eg sett msn'en din her før? Ny adresse bare ^^ Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Robin[at]takkskaldufaanmegha.com Snakker om alt med alle bare jeg kjeder meg nok. Er 17. Bare og legge til hvis du vil snakke om noe sære greier. (Kan ikke love at jeg har peiling på alt jeg snakker om though ) Har ikkje eg sett msn'en din her før? Ny adresse bare ^^ Ahh, eg forstår. Lenke til kommentar
Majsna Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 majsna89athotmaildåttkom 19 ååår, jente, trønder. Og snakker om alt mulig rart? Men, må vel si at mine kunnskaper er litt begrenset innenfor noen områder. Lenke til kommentar
KlownX Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 majsna89athotmaildåttkom 19 ååår, jente, trønder. Og snakker om alt mulig rart? Men, må vel si at mine kunnskaper er litt begrenset innenfor noen områder. Funker ikke for meg... (addressen) Lenke til kommentar
Majsna Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 majsna89athotmaildåttkom 19 ååår, jente, trønder. Og snakker om alt mulig rart? Men, må vel si at mine kunnskaper er litt begrenset innenfor noen områder. Funker ikke for meg... (addressen) hmm.. Den har funka til noen? kan prøve på en annen vri da. Majsna89(at)hotmail(dot)com? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Hva er det med folk og det å skrive uttalelsen til tegnene, det er jo flere som skriver det slik enn slik det egentlig skal skrives. Fredrik saevland.com | Gutt 17 år som liker å klage på alt. Endret 7. juli 2009 av Blomsterbob Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Grunnen til at folk skriver det slik er på grunn av at det hele tiden scannes for åpenbare mail-adresser på nettet, inkludert dette forumet. Når en skriver det slik i klartekst er det fort gjort at den havner på diverse mail-lister for spam. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Nå gjorde du meg litt smartere, takk! Lenke til kommentar
xWhatsernamex Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Msn adressen min er: hildesbkrøllalfahotmaildottcom Jente 16, liker musikk og spiller gitar, fra Buskerud. Har veldig lyst på en samtalepartner på msn, gutt eller jente, som jeg kan snakke om alt mulig med! ^^ Endret 7. juli 2009 av xWhatsernamex Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Ingenting som gidder å snakke med meg nå? Skal snu døgnet og kjeder vettet av meg. Fredrik()saevland.com Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) farcry_94 æt hot()mail(dott)com Liker å prate om alt mulig! Endret 14. juli 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
MSg Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Slenger meg på og da; [email protected] <-- driter i om spæmbåtts catcher adressen og liker å nyte livet og skravle med nye folk ^^ Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Jeg også. joakim(alfasnurr)luedotten.net Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Slenger meg på og da; [email protected] <-- driter i om spæmbåtts catcher adressen og liker å nyte livet og skravle med nye folk ^^ Jeg er en spambot derimot Lenke til kommentar
Coraxx Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 andreaslie9(at]hotmail(dot) com gutt 24, snakker om alt utenom om bil og fotball Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) Orka ikke å bla gjennom alle sidene for å hadde litt folk, så bare slenger ut mailen.. robba_9 (krøllalphamale) hotmail (dot) com G 16 (snart 17), prater om det meste, glad i twintip (spesielt), ekstremsporter, trampoline, gadgets, duppeditter, Do it yourself greier og litt av hvert Bare nevner noen interesser ovenfor.. Bare å spørre vis du vil vite mer Veldig sjenert ^^ Men går greit over msn. Folk som er eldre enn meg er faktisk hyggelige å prate med, syns nå jeg ^^ Endret 20. juli 2009 av robbern9292 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) nikolai(dått)ovesen(ætt)gmail(dått)com g 19 prater om det meste (verdensmester i å prate mye om ingenting) men jeg liker: padling, metal/musikk og båt/kystliv Endret 20. juli 2009 av weebl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå