FLarsen Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Den wiki-en var ment som en spøk og reflekterer ikke på noen måte mine meninger bare så det er sagt altså. Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg er virkelig spent på hva Bellicus har å si om det nye testamentet. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Jeg er virkelig spent på hva Bellicus har å si om det nye testamentet. Jeg også... Jeg brukte mange minutter på å formulere et langt innlegg om hva det nye testamentet faktisk sier. Jeg håpet å få svar... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Så når vi ser en kristen som mangler høyre hånden så vet vi at han har levd etter de sinnsyke påbudene i GT og hugget den av da den lurte ham til å nappe litt i løken? Problemet er at det står faktisk i NT (har ikkje tid til å finne nøyaktig KOR det står, bussen går om 4 min og har ein gymbagg å pakke. Lenke til kommentar
RWS Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Så når vi ser en kristen som mangler høyre hånden så vet vi at han har levd etter de sinnsyke påbudene i GT og hugget den av da den lurte ham til å nappe litt i løken? Problemet er at det står faktisk i NT (har ikkje tid til å finne nøyaktig KOR det står, bussen går om 4 min og har ein gymbagg å pakke. God tur... OK, my bad... Bibelen er ikke ynglings lesestoff her i gården.. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hvordan brukes bibelen? Fungerer utmerket som sigarettpapir. Ellers brenn den no godt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå