Gå til innhold

Er det virkelig så dårlig grafikk på Baja: edge of control?

Dyver`n

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg baja i går til ps3, men grafikken er jo så dårlig at jeg ikke gidder å spille spillet... Grafikken er dårligere enn på motorstorm og mye dårligere enn Pure og Dirt..

Stemmer dette??

Spillet er også veldig hakkette i menyen og henger seg opp hele tiden..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om du ikke spiller et spill pga. det ikke har bra nok grafikk så tror jeg du bare kan gi opp å spille spill. Ser greit nok ut på bildene jeg ser på nettet. Kanskje du skal gi det en sjanse istedet.

Flyttes til Sony-forumet.

Nå er ikke jeg en som bryr meg noe sånt spesielt om grafikk, men når et spill får 2/10 på grafikk (ign.com) og ligner på et dårlig ps2 spill skjønner jeg at trådstarter kvier seg for å spille. Må kunne forvente bedre enn dette i 2008..

Lenke til kommentar
Om du ikke spiller et spill pga. det ikke har bra nok grafikk så tror jeg du bare kan gi opp å spille spill. Ser greit nok ut på bildene jeg ser på nettet. Kanskje du skal gi det en sjanse istedet.

Flyttes til Sony-forumet.

Hadde bare grafikken vert som det ser ut på nettet hadde jeg ville vert fornøyd selv...

Lenke til kommentar
Så kjører du Opel? :roll:

Kan vel si det ja....

Jeg har Baja: edge of control, og likte det ikke, var ikke bra på noen måte. Ikke bare grafikken, men alt annet også

Enig, prøvde det så og si kun i Free Ride....

Endret av OpelPower
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...