Eltviken Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Bra komposisjon, fine farger og god lysskilde selv om det bare var en! Alt stemmer i mine øyne. Kunne kansje prøvd å eksprimentere med lyskilden å få den på siden. Muligens blitt noe bra av det, kan hende du kan gjøre det litt mørkere for å se en forskjell. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 jupp, men da har jeg måtte posere modellen annerledes.. BD'en er veldig hard og skaper mindre pene skygger hvis det brukes feil. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Spennende uttrykk. Kanskje i overkant mye behandling av fjes, nesten litt dukke-aktig. Ellers likte jeg det Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Tror det ville vært bedre med 100% øyenkontakt... Nå virker hun fraværende. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Tror det ville vært bedre med 100% øyenkontakt... Nå virker hun fraværende. Hva mener du med 100%? Ser hun ikke i kameraet.. skjønte ikke helt den derre Endret 11. oktober 2008 av Inc Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 For meg ser det ikek ut som om hun ser i kamera nei, ser ut som hun ser til venstre i bilde... Lenke til kommentar
Inc Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Hun kjegler litt mao... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Grunnen til "aviket" gir jeg blanke i Lenke til kommentar
Inc Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Grunnen til "aviket" gir jeg blanke i Det kan du ikke, da er kritikken din meningsløs. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Nei, for et bilde som ikke har i oppagve å gjengi en person slik hun er, skal i utgangspunktet være feilfritt, det gjelder også feilfri modell. Nå er ikke kjeling noe negativt, men jeg som fotograf ville fikset det, alt etter bildets hensikt. Så da blri det mine tanker om bildets hensikt som gjør kritikken meningsløs, ikke hva feil i bildet skyldes. Og sålenge fotogarfen ikke har poengtert hva bildets hensikt er kan jeg skrive mye rart før noen kan si jeg tar feil. Endret 11. oktober 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
Inc Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Du hadde tydeligvis en god grunn til din besvarelse, noe som jeg ikke har noe svar på, derfor ble det touchè ((den satt)eller google det om du vil). Mao jeg har ikke noe svar på ditt svar. Endret 11. oktober 2008 av Inc Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Du hadde tydeligvis en god grunn til din besvarelse, noe som jeg ikke har noe svar på, derfor ble det touchè ((den satt)eller google det om du vil). Mao jeg har ikke noe svar på ditt svar. Hehe, ja vet hva det er, men trodde du mente at du "eide" meg... (Tips: Besvarelser finner man opp underveis ) Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) er nok at jeg har kroppet bildet i ettertid som gjør at du føler mangel på øyekontakt.. Men det er det jeg selv finner at bildet blir mer spennende.. at den som ser på bildet, kan føle at hun ser "forbi" deg. takk for kommentarene. her er link til fult utsnitt.. ansiktet 100% http://www.tjukkband.no/devisor/IMGP5661-Edit2.jpg Endret 13. oktober 2008 av DeViSoR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå