Upsaker Skrevet 11. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2008 Var ute på photoshoot i går, med Autofilbilen (bobla), -båten (loveboaten) og -mannen (Jan Erik Larssen). Ble ganske fornøyd med en del av bildene og her er et lekebilde av bilen. Exif er: 5D, 85mm, 1/400, f/1.2 og iso 250. Større bilde her: http://www.flickr.com/photos/jurgis/2930769701/ Lenke til kommentar
Francesca_ Skrevet 11. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2008 Synes kanskje boblen ble litt vond for øynene, ble litt for uklar for meg. Kanskje ta med litt mer på høyre side også, ser ut som om bilen er kuttet litt der. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 11. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2008 Ekstremt uklart. :S Litt for mye blur? xD Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 11. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2008 Følte at øynene ble trukket mot bobla, og så var den uklar :/ Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 11. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2008 Det er høst, og jeg liker det ! Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 11. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2008 "Ja, her synes jeg du har brukt litt for mye blur altså! Boblen ser jo ut som den er uskarp!?!?" Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 11. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2008 Haha. For noen kommentarer. Likte fokusen, men jeg tror at bilde hadde falt mer i smak om hele bilen var med - selv om fokuset ikke ligger på den, sånn hovedsakelig. Lenke til kommentar
Francesca_ Skrevet 11. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2008 Skjønner jo at det er meningen at bobla skal være ute av fokus da og at den skal være uklar Men, som tidligere nevnt av noen andre, når jeg ser på bildet blir jeg allikevel dratt litt mot bobla, og den gjorde nesten vondt å se på. Kan ha noe med mønsteret og fargen på bilen å gjøre tror jeg. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 11. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2008 Jeg fikk egentlig bare ondt i øyenene av å se på bildet, men sikkert noen som liker det . Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 11. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2008 Er det du som har autofilbobla? Fint bilde, men synast som dei andre seier. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2008 Tror dassrullen din frontfokuserer... Ble nok litt for mye, desverre Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2008 Det er ikke min boble nei, men du kan kjøpe den på tv-aksjonen neste søndag. Greia med bildet er jo at det høst blandet med sommer, men skjønner at det kan bli litt diffust. Lenke til kommentar
BorgSol1 Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 Det er ikke min boble nei, men du kan kjøpe den på tv-aksjonen neste søndag. Greia med bildet er jo at det høst blandet med sommer, men skjønner at det kan bli litt diffust. Syns bildet var stilig jeg, eneste er at jeg ville likt at hele "bobla" ble med på bildet Lenke til kommentar
M.H Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 Skjønner at det er meningen at bilen skal være ut av fokus. Men syns kanskje bilen og burde vært i fokus. Ikke bare noen få blader. Lenke til kommentar
emero Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 tja... riktig bruk av one-thirds regelen, osv, men jeg føler jeg har mer lyst til å se objektet som dekker 2/3 av bildet, og som skiller seg klart ut fargemessig, enn noen blader på bakken... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå