eriklovold Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) jeg ble imponert over kitlinsa mi i dag. hva synes dere? oppskarpa i PS. Endret 11. oktober 2008 av Lovold Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 anyone? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Stilig hvordan bladet er skarpt og resten er uklart. Du kan vente litt mer enn noen timer før du bumper posten din, da Lenke til kommentar
bjorna Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Synes bildet var fint jeg gir meg en tidlig høstfølelse. Bildet kunne godt hatt litt mer dybdeskarphet, fremerste delen av bladet er litt uklart Lenke til kommentar
Inc Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 bokeh`n er riktig fæl når du først nevner det. Bildet er ikke så hakkende gale. Fint lys. Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 bjorna, det er jeg enig med deg i inc: synes du virkelig den er så fæl? synes den var myk og fin jeg. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) bjorna, det er jeg enig med deg i inc: synes du virkelig den er så fæl? synes den var myk og fin jeg. Man ser veldig tydelig de kantete blenderbladene. Hadde de vært rundt ville ikke de ha utpreget bildet sånn og blitt ende mer "myk". Endret 11. oktober 2008 av Inc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå