Laffe Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Tja, de må ikke. De kan fortsatt lage en eller to til. Emerald Dream (http://www.wowwiki.com/Emerald_Dream) Undermine: The Undermine is an underground city located on the small island Kezan in the southern seas of Azeroth. The city has a population of 20,000. It is unclear if it will ever be seen in World of Warcraft. Making their home in the Undermine are the goblins, who are native to the island. Undermine is home to the fabled goblin trade princes, who hide from Alliance and Horde authorities on Kalimdor. The princes each control their own private armies and trade fleets. As a result, Undermine is a busy place, as the goblin fortress city goes about its business. og Malestrom.. men underminde og malestorm er kanskje ikke så store til å være exp kanskje, what do i know ;p Kanskje blir de satt sammen. Endret 24. november 2008 av laffe Lenke til kommentar
fytech Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 faen det btery nuubsen i klassen kommer til å game neste generasjons warcraft, som om ikke 3'a er nok irrirerende .. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 Irriterande for deg at andre synest WC3 er eit bra spel? Det er for øvrig eit råbra spel. Lenke til kommentar
Patton Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) faen det btery nuubsen i klassen kommer til å game neste generasjons warcraft, som om ikke 3'a er nok irrirerende .. Dette ga ikke mye mening. Nuubsen i klassen? Hvorfor er de "nuubs" (herlighet, newbie omskrivelsene naar nye hoeyder)? Hvorfor er det irriterende at de spiller Warcraft 3? Endret 24. november 2008 av Patton Lenke til kommentar
PelleK Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Som Toman sier, dette blir konge. Klarer ikke vente Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 faen det btery nuubsen i klassen kommer til å game neste generasjons warcraft, som om ikke 3'a er nok irrirerende .. Kan du gjenta det der på en litt med forståelig måte, og prøve å forklare hvorfor du mener det du sier? Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Jaok.. Så du mener at blizzard's sine spill er dårlige? Det har jeg aldri sagt. Jeg liker både Sc og Wc, så der bommer du på mål Jeg sier ikke ALLE, men de fleste spill suger. Så klart finnes det mange gode spill, men som oftest så er noen av de altfor historieløs og dårlig gameplay, men med altfor stor fokus på grafikk-delen. Elsker grafikk.. spiller crysis og alle de spillene som har nydelig grafikk.. men som oftest feiler på historien etc... Ikke alle spill suger, men de fleste gjør det. Men så klart finnes det mange gode spill. Men altfor mye fokus på grafikk delen. Elsker grafikk. Det er mottatt. Her, mine gode herrer. Har vi et utmerket eksemplar av dyret 'Grafikkhore' Menne On-t. Håper WC4 kommer, elser warcraft spilla. Warcraft loren er bare elsk<3 Endret 4. desember 2008 av Zerrier Lenke til kommentar
zmn Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 VILT!! Dette var godt å høre! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Zmn: Det er visst ikke bekrefta likevel Bare noen som hadde det gøy med å poste det på nettstedet sitt, eller noe. Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 ENDELIG!! Har savnet noe nytt ifra warcraft sin side.. Syns WC3 er det beste strategi spillet og SKAL kjøpe meg WC4 ^^ Lenke til kommentar
xinqzer Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg er i sterk tivl på dette. Den sikreste kilden på internet er den linken du linka, og den virker ikke særlig sikker.. Men uansett hva som skjer håper jeg så sykt at WC4 kommer. Loren må vokse! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Om WC4 kommer, håper jeg vi slipper det samme peset som følger RA3 og Spore og slikt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Eg er klar over at kjelda er særs svak, men det er lov å håpe. Eg vil tru dei kjem med WC4 med same grafikkmotor som SC2. Når dei har grunnlaget er det mykje mindre jobb å lage eit nytt spel ut av det. Eg bryr meg lite om det har med Securerom, det får bære eller briste, dersom WC4 kjem skal eg ha det, uansett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Blir SC2 veldig bra så kan de neppe kalles melking. Husk at mange anser det å lage ting for Kunst. Edwart malte ganske mange Skrik. ikke fordi skrik var populært men fordi han likte å male. Endret 5. desember 2008 av Slettet+513 Lenke til kommentar
HaLV Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA dette MÅ jeg prøve ut, definitivt, har masse god erfaring fra wc3 tft så er sykt spent på dette Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hah, Wc4 kommer vel i år 2020 hvis det nesten er bekrefta nå :b Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Siden jeg digger veldig godt WarCraft 3, er en fjerde utgave hjertelig velkommen. Birger Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 =D Nå ble jeg jammen GLAD!! Har hatt så sinnsykt lyst på det leeenge, kan ikke vente til en trailer! Å så bra! Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Da må du vente lenge, tihi. Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Den som venter på noe godt venter ikke (forjeves?) vet ikke åssen det skrives jeg Men uansett, gleder meg til dette, blir garantert et kjøp Endret 30. desember 2008 av Jimmarn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå