Zeph Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Ikkje direkte, men under BlizzCon vart det sagt at Warcraft 4 skal bruke same system som Starcraft 2! Dette er den beste dagen på veldig lenge. Blizzard http://hellforge.gameriot.com/blogs/Arreat...o-be-a-Trilogy/ Eg får ikkje lese ein dritt pga. sperre på jobb. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Det som står på siden: Warcraft 4 Confirmed, Starcraft 2 to be a Trilogy October 10, 2008, 7:02 pm Digg Facebook Comment Print The latest panel from BlizzCon has been about Starcraft 2. The big news is that the campaign will be split into three separate parts, each being sold as a stand alone game. (people were booing this decision) This is to ensure a faster release and a more polished campaign. Each of these will feature the same multiplayer experience, however you will have to purchase a separate product to play each of the campaigns. In other big news, it was also announced the Warcraft 4 will use the same sort of system, which basically confirmed that Warcraft 4 is in the works! Dette er jo gode nyheter, for å si det mildt - det med Warcraft, melkingen av SC2 er ikke fullt så imponerende. Hvis noen er interessert i en stream fra BlizzCon i dag, for øvrig: http://www.wcradio.com/schedule.php Endret 11. oktober 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
jH- Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Er dette virkelig sant? Isåfall, yay! Har lenge håpet på en oppfølger, men med WoW var jeg redd dette aldri kom til å skje. Lenke til kommentar
Whigga Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Hvis dette er sant, noe som det ser ut som det er, er jeg evig glad. WC3 og Frozen Throne er favoritt strategi spilla mine gjennom tidene, vet ikke hvor mange ganger jeg har runna disse spilla. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Dagen ble plutselig et hakk bedre Lenke til kommentar
Romis Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 HERREGUD!!! Det betyr et ekspansjon etter Wrath of the Lich King! Lenke til kommentar
Kaffeleif Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Woot! Det har jeg venta lenge på! Lenke til kommentar
Anech Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Hahahah. Jeg og en kompis diskuterte et eventuelt wc4 i går kveld Xp Får håpe de får en bra lore, men noe skeptisk når alle de kule dør =( Blir sur hvis blizzard kommer med noen nye aliens for å fornye loren :@ Og jeg lever fortsatt i håpet om at Arthas ikke dør! Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Hell yeah \o/ Dette gleder jeg meg til allerede altså Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Nais! Trodde de hadde glemt rts-Warcraft etter WoW Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 weeee håper de beholder/utbedrer custom game mulighetene, det jeg spiller mest Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Eneste RTS/Strategi spillet jeg noen gang har spillt og likt, er WC 1,2,3 Dette virker som gode nyheter, om de følger opp suksessen og ikke endrer så mye på innmaten, om dere skjønner Endret 11. oktober 2008 av Hofern Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Om de holder historien like godt som de gjorde i WC3 og ekspansjonene i tilegg til at de holder ingame filmene på samme nivå (hvem kan vel glemme Arthas' drap på sin far f.eks?) så sier jeg bare; bring it on! Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 HERREGUD!!! Det betyr et ekspansjon etter Wrath of the Lich King! Du vet at Warcraft 4 ikker er WoW eller noen ekspasjonspakke til nevnte spill eller... Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Dette høres helt genialt ut, håper på det beste. Warcraft 3 og warcraft 3 frozen throne er noe av det beste rts jeg har vært borti og en genistrek fra blizzard sin side Satser på at en 4'er blir like bra og at loren holder seg godt + genial multiplayer hadde gjort seg. Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Blir nå vanskelig å lage god lore iom at den er temmlig fucked up av WoW. Tiden vil vel vise hva slags magi de kan få til. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Loren i WoW er ikke så fucked opp men det krever litt en god del lesning for å sammenfatte hele bildet. Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Det som står på siden:Warcraft 4 Confirmed, Starcraft 2 to be a Trilogy his is to ensure a faster release and a more polished campaign. Each of these will feature the same multiplayer experience, however you will have to purchase a separate product to play each of the campaigns. In other big news, it was also announced the Warcraft 4 will use the same sort of system, which basically confirmed that Warcraft 4 is in the works! Dette er jo gode nyheter, for å si det mildt - det med Warcraft, melkingen av SC2 er ikke fullt så imponerende. Hvis noen er interessert i en stream fra BlizzCon i dag, for øvrig: http://www.wcradio.com/schedule.php Så det som sies her at Blizzard vil melke WC4 på samme måte som de nå skal melke SC2, og gi ut kampanjene til hver rase som eget spill? Sukk. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Er BlizzCon i dag? Jeg følger virkelig ikke med... Men uansett, angående Warcraft IV: JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Er det mulig..? Er det mulig?! Ord kan ikke beskrive følelsene inne i meg nå. Jeg sitter her og bokstavelig talt griner. Akkurat nå, mens dette blir skrevet, gråter jeg. Av glede, såklart, fordi Warcraft III: Reign of Chaos er etter min mening det beste spillet noen sinne lagd, med The Frozen Throne på en god andreplass! (ikke kverruler med meg, det er MIN mening). Jeg hadde håpet på en lang og nervepirrende "intro" som de hadde med Diablo III, men bare det at det blir annonsert er nok for meg! OH MY GOD! WORDS CANNOT DESCRIBE MY JOY Endret 11. oktober 2008 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå