Gå til innhold

oppsett til 3000kr gaming


Anbefalte innlegg

den er helt grei. du fikk med deg at det var snakk om 400w peak. bare så du ikke begynner å putte kraftigere grafikkkort en det du har bestilt å sånt på den.

 

den har også 2 12v rail, en på 10 og en på 13. noe som er veldig bra for en psu i den prisklassen =)

 

fjærna dyrere forslag når jeg fant ut at den type psu ofte dør etter veldig kort tid.

Endret av kjeLL//
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
den er helt grei. du fikk med deg at det var snakk om 400w peak. bare så du ikke begynner å putte kraftigere grafikkkort en det du har bestilt å sånt på den.

 

den har også 2 12v rail, en på 10 og en på 13. noe som er veldig bra for en psu i den prisklassen =)

 

fjærna dyrere forslag når jeg fant ut at den type psu ofte dør etter veldig kort tid.

ok

Lenke til kommentar
http://datakjeden.no/PartDetail.aspx?q=p:1010098;c:36217

 

men jeg har også sett crap som den jeg viser her.

det er mange av de som dør før det har gått et år.

 

Kilder på at TruePower er crap, har selv 2 stk TruePower 380 Watt som rusler rundt på 6 året. Begge kjøpt i mai 2003, den ene har ruslet 24/7 mesteparten av tiden.

 

Uansett er ikke kvaliteten på en 250 - 450 kr PSU like god som en til 700 - 1 000 kr.

Lenke til kommentar

er ikke det jeg sier =)

 

jeg sier at jeg googla opp brukererfaringer fra den psu'en. det var mange som skrev sin erfaring etter at den tok kvelden =)

 

grunnen til at jeg googla det var at det virka forgodt til å være sant, en merke psu med 430w som hadde 3 12v rails. fikk lyst på en helt til jeg fikk se at det er mange av dem som kvelder før det har gått et år.

 

arester meg heller om jeg har googla meg til feil psu.

 

http://www.newegg.com/Product/ProductRevie...N82E16817103942

Endret av kjeLL//
Lenke til kommentar

Det er det jeg mener med kilder!

 

At 75 % av reviews gir den 4 og 5 vil jeg si er meget bra. All erfaring knyttet til brukererfaringer er at det relativt sett er langt flere av de med negativ erfaring som skriver en erfaring enn hos de som er fornøyd med produktet.

 

Generelt må man regne med større feilprosent på rimelige produkter kontra dyrere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...