Gå til innhold

oppsett til 3000kr gaming


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor har du startet en ny tråd? Kan ikke si om 350W er nok om en ikke vet hvilken 350 watts strømforsyning det er snakk om.

 

Oppsettet ser meget bra ut og vil gi mye ytelse pr kr.

 

Regner med at du har et kabinett.

ja jeg har kabinett.

 

strømforsyneren er i fra q-tec model ADT 350

 

si fra hvis du trenger mer info om strømforsyneren får å finne ut om den klare å kjøre oppsette;)

 

takk for hjelen hittil

Lenke til kommentar

dette systemet drar neppe mere enn 130W, Q-tec eller ikke det burde holde. bruker selv en Q-tec 350W i ei makin. der jeg kjører en overklokka E6600 som går på 100% heledøgnet F@H. og det funker bare fint.

 

men skjønner hva dere mener, det fine her er at det er valgt et gigabyte hovedkort, noe som gir fine muligheter for og stille ned volt til cpu. vil annta at den cpu funker vint på 0,95V.

Lenke til kommentar

problemet er ikke hvor mye strøm komponentene trenger. men heller hva som går galt tilslutt med q-tec psu'ene. og siden mange har forsellige erfaringer fra q-tec så regner jeg nesten med at det er veldig stor variasjon i produksjonsystemet dems. det er ikke uten grunn at det ikke går ann å oppdrive q-tec i norge lenger. det blir nemlig veldig dyrt for butikkene som selger det søppelet og erstatte deler som på et mystisk vis bare har "dødd"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...