Gå til innhold

Amobil.no: Amobil har for dårlig server

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg merker ingen spesielle tregheter på hardware.no nettverket. Men jeg er ikke nevneverdig imponert over hastigheten på diskusjon.no. Her merker jeg svært ofte tregheter, uavhengig av hvilken maskin jeg bruker (har 5 hjemme) på mitt Nextgentel nettverk. Samme gjelder på jobbnettet, her har vi 100Mbit inn, så det burde holde.. Det fungerer stort sett veldig bra, men i perioder går det bare som sirup. Ved mistanke om problemet er lokalt hos meg, pleier jeg alltid å refreshe en annen side, og det fungerer alltid bra.

Lenke til kommentar

For et fantastisk dårlig emne og like fantastisk dårlig innhold.

"apegutt" - om alle andre enn deg ikke sliter... så er det du som sliter. Not exactly rocket science.

Men jeg er ikke nevneverdig imponert over hastigheten på diskusjon.no. Her merker jeg svært ofte tregheter, uavhengig av hvilken maskin jeg bruker (har 5 hjemme) på mitt Nextgentel nettverk. Samme gjelder på jobbnettet, her har vi 100Mbit inn, så det burde holde..

Det er ikke nett-hastigheten som begrenser fartsfølelsen av diskusjon.no, men snarere maskinene/databasen som drifter akkurat de forumene - det er tross alt snakk om en del spørringer i sekundet. :)

Lenke til kommentar

Hei,

Tidligere i uken hadde vi problemer med at en av databaseserverne våre hikket noen ganger i løpet av dagen. Om cachen ble generert akkurat når databasen slet ble bare en blank side cachet, og derfor måtte man av og til refreshe flere ganger før man fikk opp noe.

Dette ble fikset i går. Så om du fortsatt har problemer, men ingen andre, er det vanskelig å vite hvor feilkilden ligger.

Om det skulle vise seg at problemet vedvarer de neste dagene er det bare å rope, så skal vi prøve å identifisere problemet. Om du ikke får noe svar i tråden her anbefaler jeg deg å skrive en e-post til drift(at)hardware(dot)no.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...