GoldenHymn90 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 I det siste har jeg merket at serveren til Amobil er rett og slett for dårlig. Det ender nesten alltid opp med sidelastingsfeil, eller at bildene aldri kommer fram. Synes det er ganske irriterende siden jeg stort sett liker siden veldig godt. Lenke til kommentar
nerland Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 hmmm...rart...jeg er innom sidene minst 10 ganger daglig, har aldri opplevd noe slikt. Lenke til kommentar
ungkar1 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 den er ny for meg også, jeg har heller ikke opplevd det Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Hmm, jeg opplever det HELE TIDEN. Brukte f.eks 5-6 oppdateringer før jeg klarte å komme til forumet nå. Kanskje det har noe med at jeg bor i Nederland for tiden? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Forumet er ærligtalt på en egen server, så det er nok hos deg feilen ligger. Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Forumet er ærligtalt på en egen server, så det er nok hos deg feilen ligger. Hmm, det er bare Amobil som er fucked up hos meg. Resten av de norske sidene jeg er innom flere ganger daglig fungerer like bra. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Jeg har heller ingen problemer med verken Amobil eller Diskusjon.no. Det var hastighetsproblemer for en stund tilbake, men de ble fint rettet og jeg har ikke hatt problemer etter det, verken ang. hastighet eller bilder. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Fungerer fint hos meg på hjemmepc'en (NextGenTel), jobb (Telenor og TDC) og via mobilen (Telenor). Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Jeg merker ingen spesielle tregheter på hardware.no nettverket. Men jeg er ikke nevneverdig imponert over hastigheten på diskusjon.no. Her merker jeg svært ofte tregheter, uavhengig av hvilken maskin jeg bruker (har 5 hjemme) på mitt Nextgentel nettverk. Samme gjelder på jobbnettet, her har vi 100Mbit inn, så det burde holde.. Det fungerer stort sett veldig bra, men i perioder går det bare som sirup. Ved mistanke om problemet er lokalt hos meg, pleier jeg alltid å refreshe en annen side, og det fungerer alltid bra. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Forumet er ærligtalt på en egen server, så det er nok hos deg feilen ligger. Jeg har opplevd tregheter på Amobil jeg også. Sitter på 100 Mbit, så det er nok hos serveren problemet heller av og til oppstår. Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Amobil er fortsatt veldig ustabilt her. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 For et fantastisk dårlig emne og like fantastisk dårlig innhold. "apegutt" - om alle andre enn deg ikke sliter... så er det du som sliter. Not exactly rocket science. Men jeg er ikke nevneverdig imponert over hastigheten på diskusjon.no. Her merker jeg svært ofte tregheter, uavhengig av hvilken maskin jeg bruker (har 5 hjemme) på mitt Nextgentel nettverk. Samme gjelder på jobbnettet, her har vi 100Mbit inn, så det burde holde.. Det er ikke nett-hastigheten som begrenser fartsfølelsen av diskusjon.no, men snarere maskinene/databasen som drifter akkurat de forumene - det er tross alt snakk om en del spørringer i sekundet. Lenke til kommentar
voldern Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hei, Tidligere i uken hadde vi problemer med at en av databaseserverne våre hikket noen ganger i løpet av dagen. Om cachen ble generert akkurat når databasen slet ble bare en blank side cachet, og derfor måtte man av og til refreshe flere ganger før man fikk opp noe. Dette ble fikset i går. Så om du fortsatt har problemer, men ingen andre, er det vanskelig å vite hvor feilkilden ligger. Om det skulle vise seg at problemet vedvarer de neste dagene er det bare å rope, så skal vi prøve å identifisere problemet. Om du ikke får noe svar i tråden her anbefaler jeg deg å skrive en e-post til drift(at)hardware(dot)no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå