Wezzer Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Jeg har nå bestemt meg for å selge den stasjonære pcen min takket være at jeg trenger sårt en bærbar datamaskin. Så det jeg trenger hjelp til er en liten peke pinn, en prisantydning på hva pcen min egentlig er verdt i skrivende stund. Systemet ser slik ut: Prisantydning på pc: Produkt navn- Kjøpelse dato Hovedkort: ASUS M2N-SLI Deluxe Kjøpt Sommeren 06 Ram brikker : OCZ 2P8001G PC2-6400 2G DUAL KIT Kjøpt Sommeren 06 Prosessor: AMD Athlon 64 X2 4600+ Kjøpt Sommeren 06 Hardisk: Western Digital Caviar SE16 250GB (2stk) Kjøpt Sommeren 06 Skjermkort: NVIDIA Geforce 7950gx2 POV 1GB ram Kjøpt Sommeren 06 Lydkort: Creative Sound Blaster X-Fi Tiatanium Fatal1ty Sponsor Gave Juli 08 Vifte, Cpu : Noctua Vifte NH-U12F Kjøpt januar 07 Kabinett: NZXT LEXA Kjøpt Sommeren 06 Dvd-Rw rom: PIONNER DVD RW DVR-107D Kjøpt Sommeren 06 Strømforskjyning: MIST 500W Kjøpt Sommeren 06 Skjerm: Samsung SyncMaster 226BW (A panel) Kjøpt Sommeren 06 Mus : Steelseries Ikari Optical Mouse Sponsor Gave Juli 08 Musematte : Steelseries SP Sponsor Gave Juli 08 Musematte : Razer eXactMat (Hvit utgave) Kjøpt januar 07 Headsett: Steelseries 4H Sponsor Gave Juli 08 Sum : ? Bemerkninger: Det er for tiden ikke mulig å kjøre skjermkortet i SLI modus, fungerer derrimot perfekt med bare et kort aktivert Historie: Pcen har for det meste blitt brukt til gaming de siste årene, men nå er tiden kommet for at min gaming karriere er over, har ikke hatt noen problemer med oppsettet. Og systemet har gått knirkefritt helt til nå, merk SLI har av en eller annen grunn, sluttet å fungere. Men hvert av kortene fungerer hver for seg. Alt er oppdater av bios o.l, og systemet har kjørt Windows Xp professional helt til nå. Div annet: Alt av manualler og drivere er fortsatt intakkt, ellers så er det ingen skader på noen av delene. Med mindre SLI problemet har noe med hardwaren å gjøre. Det skulle være alt Endret 11. oktober 2008 av Wezzer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå