scirocco Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 men hva din Skjermkort PCI eller AGP ?? :o :o Min skjerm :o :o kort er PCI og AGP og sånn kan AGP ikke 8) 8) være men kun da når mye smile fjes :smile: :smile: på forumet her da men aldri for mange Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 PABABABABABABABABABABABABABA si samme meg nååå å bra men jeg mener til nissan :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2003 Skjermkortet er AGP, og nei det er ikke innebygd skjermkort i HK. Det var heller ikke det samme problemet som var i den posten som CerveZa_ henviste til. Problemet mitt er at når jeg slår på pc'en, piper det med 3 sek mellomrom hele tiden, og det kommer ikke noe bilde opp på skjermen. Fatter bare ikke hva som er galt... Mvh Nissen Lenke til kommentar
rr79 Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Kan være du har ram som hovedkortet ikke liker. Prøvd med et annet merke ram på hovedkortet?. Fordi om den virker på en annen produsents hovedkort kan det være at den ikke fungerer på dette hovedkortet. Om ikke det er rammen eller cpu, så er det vel nesten bare strømforsyning eller hovedkort igjen som det kan være noe galt med. Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 vis du kan ikke Bare gir en mann som jobb med data i byen eller andre sted Er din data bra? :-? TIL NISSAN Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 <offtopic> Hva skjer med "Thomas :-)" , animert avatar og svarer bare svada med overdreven bruk av smilies? Han burde vel ha fått en advarsel/blir utestengt litt? </offtopic> Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Du sa den lagde rare pipelyder, prøvd å "decode" de her? Og har du sjekket at det ikke er noe som skaper kortslutting under kortet? Det gjorde mit fryktelig ustabilt en stund, intil jeg monterte det på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå