AndersT2 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 skal man bruke 1 eller 2 av bruene mellom kortene? Lenke til kommentar
Isbit47 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 jeg har også spurt om det samme her på forum. og fikk i svar at det ikke skulle ha noe og si på ytelse men noen gjør det bare for å ha gjort det! har satt i begge og ikke merket forskjell. Lenke til kommentar
KaareAbdullah Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Begge skal på. Uansett. jeg har også spurt om det samme her på forum. og fikk i svar at det ikke skulle ha noe og si på ytelse men noen gjør det bare for å ha gjort det! har satt i begge og ikke merket forskjell. Lenke til kommentar
Isbit47 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Men hvorfor egentlig? har ligsom ikke skjønt det siden den fungerer jo med bare en. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 Syntes også det er rart at begge skal på. Normal ville jeg kun satt 1, men husker å ha sett bilde hvor begge var på. Derfor jeg spurte. Vi satt kun på 1, og det så jo ut til å funke. Man kna like greit sette på en til da. Syntes det er rart at ingenting var nevnt i brukerveiledningen til Sapphire. Men det kan jo hende det lå forklart på CDen for fulgte med. Lenke til kommentar
KaareAbdullah Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Bilde Artikkel Sikkert noe med båndbredden til kommunikasjonen mellom kortene. I SLi bruker nVidia kort PCi-x bussen til å kommunisere, tror ikke ATi kort gjør det samme. Bruker bare bruene. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Du setter på begge uansett... Hvorfor? Jo det skal jeg fortelle deg, for da forsvinner ikke bru nr 2, men ellers kan du pent kjøre med nr 1. Dessuten får du jo ett backup system om en bro skulle finne på å svikte da. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Begge skal på. Uansett. jeg har også spurt om det samme her på forum. og fikk i svar at det ikke skulle ha noe og si på ytelse men noen gjør det bare for å ha gjort det! har satt i begge og ikke merket forskjell. Der overbeviste du nok alle her på forumet :!: Jeg har testet med en og 2. Ingen forskjell... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå