probin Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Glad jeg ikke er avhengig og at jeg klarer å holde meg unna sånt:P hadde jeg fått den noiaen om at purken er etter meg, trur jeg at jeg aldri hadde stoppet å løpt:P Lenke til kommentar
Olum Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Avhengig? Det er nok ytterst få mennesker som er avhengige av Salvia. Jeg har ikke noe tall på dette. Folk som har prøvd mener at de ikke akkurat blir så glad i dette stoffet at de gjør det hver kveld. Det er noe man kan røyke en gang i blandt. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Dem blir jo glad i stoffet, men ikke på samme måten som med mindre intense stoffer. Etter en hard tripp får man ikke lyst til å ta det dagen etter uansett. Salvia er mer sånn "dette var bare sykt, må prøves i fremtiden igjen" Lenke til kommentar
Olum Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Det var akkurat det jeg prøvde å si, PepsiCo. Jeg fikk bare ikke fram de rette ordene Stoffet er så sterkt at du ikke vil bruke det hele tiden. Det er forbeholdt spesielle anledninger hvor man sitter inne sammen med en eller to av dine nærmeste kamerater. Lenke til kommentar
probin Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 sorry da!!! tenkte på cannabis osv også jeg da (vet det ikke er så lett å bli avhengig av det eller.. men som sagt, man blir alt for glad i stoffet) Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Alltids artig å lese gjennom Bad Trips og Difficult Experiences på Erowid. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Alltids artig å lese gjennom Bad Trips og Difficult Experiences på Erowid. Ja, la oss fokusere på det negative i alt og alle! Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg synes det er helt idiotisk å skulle plassere Salvia på narkolista, Salvia Divinorum er ikke et narkotisk middel, i den forstand at det kan misbrukes. INGEN vil røyke det mer enn en gang i uka, det kan sammenlignes med alkohol. (Noen som kjenner igjen "jeg skal aaaaaldri drikke igjen"-syndromet?) Angående rusen, så er den veldig uforutsigbar, som DMT, LSD og fleinsopp. Jeg har hatt noen dårlige erfaringer med Salvia, men det er min egen feil, siden jeg sliter litt med å nyte rusen iblant. Rusen kan fremarte seg som en drøm, og som de fleste sikkert vet, så pleier en drøm å følge med et eget tankesett hver gang, og man tenker ikke som om man nettopp har kommet fra RL og rett i en fantasiverden fullt våken. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hvor får man kjøpt det? Jeg søkte på nettet etter butikker, men ingen sender til Norge? Bare så det er sagt er jeg ikke en fjorten år gammel gutt som vil bli "høy", men jeg synes dette virker interresant da det er såpass kraftig, ikke dødelig og enn så lenge lovlig. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg synes det er helt idiotisk å skulle plassere Salvia på narkolista, Salvia Divinorum er ikke et narkotisk middel, i den forstand at det kan misbrukes. INGEN vil røyke det mer enn en gang i uka, det kan sammenlignes med alkohol. (Noen som kjenner igjen "jeg skal aaaaaldri drikke igjen"-syndromet?) Angående rusen, så er den veldig uforutsigbar, som DMT, LSD og fleinsopp. Jeg har hatt noen dårlige erfaringer med Salvia, men det er min egen feil, siden jeg sliter litt med å nyte rusen iblant. Rusen kan fremarte seg som en drøm, og som de fleste sikkert vet, så pleier en drøm å følge med et eget tankesett hver gang, og man tenker ikke som om man nettopp har kommet fra RL og rett i en fantasiverden fullt våken. De er nå mange stoffer som ikke har noe særlig misbrukerpotensiale som er oppført som narkotika. Så og si alle rusmidlene som eksisterer er ført opp som narkotika. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Det er sant, og det er jeg mektig imot. Dette er faktisk en sak som jeg brenner veldig for, at politikerne i Stortinget skal skjønne at det ikke går an å kjøre en "usj, liker ikke, vi forbyr det"-politikk lenger. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Salvia er absolutt en merkelig og mystisk opplevelse. Men foretrekker psilocybin i svært høy grad. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Hvor får man kjøpt det? Jeg søkte på nettet etter butikker, men ingen sender til Norge? Bare så det er sagt er jeg ikke en fjorten år gammel gutt som vil bli "høy", men jeg synes dette virker interresant da det er såpass kraftig, ikke dødelig og enn så lenge lovlig. Jeg skulle også gjerne ha visst dette. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 http://www.google.no/search?hl=en&safe...amp;btnG=Search Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) EveryoneDoesIt.co.uk er vel den største og mest kjente legal high butikken i Europa. Endret 24. oktober 2008 av Svedge Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Så, hvordan doserer man tørkede blader ved oral bruk? Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 http://www.erowid.org/plants/salvia/salvia_dose.shtml Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 INGEN vil røyke det mer enn en gang i uka, det kan sammenlignes med alkohol. Haha. Hva? Alkohol er et av de mest avhenighetsskapende stoffene i verden og det dreper tusenvis av mennesker hvert år og ødelegger millioner av liv på andre måter. "jeg skal aldri drikke mer"-syndromet er hovedsaklig forårsaket av bakrusen og alle de flaue tingene man gjør når man er beruset, men denne følelsen kan man oppnå med de aller fleste rusmiddel, og det stopper ikke folk fra å misbruke dem langt oftere enn en gang i uken. Jeg er forsåvidt enig med deg i det du sier om Salvia, det er ikke et særlig avhengighetsskapende stoff, jeg følte bare at kommentaren din om alkohol var helt absurd. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Ok, det var en dårlig sammenligning. Det tar jeg under min kappe Poenget mitt var imidlertid (om jeg husker posten riktig) at rusen på Salvia er så ekstrem at det er lite heldig å forsøke å misbruke den. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Det trenger ikke være noen ekstrem opplevelse for å ikke ha lyst til å prøve igjen, man har enkelt og greit ingen lyst til prøve igjen med mindre man tvinger seg selv til det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå