Gå til innhold

Angående Nokia

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nokia 3650 er en bra mobil det da.

Men den er litt for stor og stygg får min smak.

Liker Siemens s55 jeg, den er liten og har bra funksjoner.

Hadde Nokia 6510 før jeg fikk s55.

Den er en av de beste nokiane som ikke det er fargeskjerm på.

Lenke til kommentar
Ser at det er enkelte tilhørere av nokiatelefoner her. Og med telefoner mener jeg særlig 3650. Nokia lager fine telefoner de, har selv bare hatt nokia i alle årene jeg har hatt telefon :)

Men når noen sier at 3650 er "banebrytende", må jeg si noe. For all teknologien som finnes i den telefonen, har blitt prøvd ut tidligere i andre modeller (7650++). Banebrytende er den hvertfall ikke. Javaprogrammer som man kan laste inn (gps, fjernkontroll m.m) er laget av 3. parter, ikke av nokia selv. Nokia kan nok ha navnet på programmene, men det er fordi selskapet har kjøpt de :)

Nokia 3650 er "gammel" teknologi (med enkelte forbedringer) i ny innpakning.

Skjerm = Fra 7650

Kamera = Fra 7650

O.S = Fra 7650

Menystyring = Fra 7650

Alt annet = Andre nokiaer :)

3650 er en o.k telefon, men ikke skryt den opp i himmelen. Den er sin tids 3210.

/Eirik

Nokia 3650 har et bedre kamera enn 7650.

Dessuten har den mmc minne.

Det er en topp telefon.

Lenke til kommentar

Det er en topp telefon.

Bedre kamera enn 7650?!?

Har sett og hørt at 3650 har samme kamera som 7250 jeg, og DET er ikke akkurat noe å skryte av!

MMC er en flott ting, men en topp telefon er det ikke.. :roll:

Lenke til kommentar

Hadde du du fulgt litt mer med, så hadde du visst at programmet som styrer/organsiserer stillbildene er det samme, så kvaliteten er lik. Eneste forskjellen er videomulighetene.

Greit, 3650 har MMC, men hva skal du med det? Skal endel til å fylle opp telefonen. Min er smekk full med bilder, progs ++, og er ikke i nærheten av grensen. Folk legger for mye i akkurat det.

Lenke til kommentar

Noe å tenke over er at Nokia aldri er nyskapende. Hvem var først ut med kamera til mobilen? Jo, det var Ericsson. Hvem var først ute med MMS? Det var visst Ericsson. Hvem var først ute med Blåtann? Jo, det og var Ericsson. Nokia bare fører videre den allerede oppfunnede teknologien, men de kan gjøre den bedre, f. eks. med 7650, som var føsrt med innebygd kamera... Dette stemmer da ikke med Blåtann... Hva er det Nokia egentlig har funnet opp? Bortsett fra Nokia Smart Messaging da, som består av de standard bildemeldingene. Noe til ettertanke...

O E

Lenke til kommentar

Ja, det er veldig mange som sier at den er "den beste og flotteste".

Den er bra, men om den er fin eller ikke har med smaken å gjøre.

Personlig synes jeg den er STYGG, men det er bare det jeg synes om den.

Jeg vet ikke om kameraet er bra eller dårlig.

Har aldri prøvd 3650 eller 7650.

Hvilken mobil har egentlig best kamera ??

Lenke til kommentar

Det er en topp telefon.

Bedre kamera enn 7650?!?

Har sett og hørt at 3650 har samme kamera som 7250 jeg, og DET er ikke akkurat noe å skryte av!

MMC er en flott ting, men en topp telefon er det ikke.. :roll:

Tror nok du bør skjekke litt fakta.. :lol:

Nokia 3650 har mye bedre linse enn på nokia 7650.

Det er jeg HELT sikker på. :yes:

Bare ta en titt in på howardforums, eller lignende steder.

På allaboutsymbian.com sammenlignet de kameraet til 7650 og kameraet til 3650, og bildene til 3650 var mye bedre. :yes:

Du mener at 7250 har samme kamera som 3650?

3650 tar bilder med 640x480pixler, mens 7250 tar bilder med ca. 350x288 pixler eller noe slikt. :wink:

Lenke til kommentar
Uansett: Samme system bak = identiske bilder. Sjekket testen på opheim?

Nåvel, jeg orker ikke bla gjennom en masse tester for å backe meg opp. Og en ting; dersom 3650 har annen linse, som du sier. Betyr ikke det at det blir et annet kamera?

De testene jeg har kommet over, forteller at kameraene er like, men hey, hvem er jeg til å si at de har feil?

Tviler på at nokia designer et nytt kamera til en telefon i 3xxx serien.

At 3650 tar bedre bilder er fakta, og det krever bare en liten titt innom allaboutsymbian.com til se det selv. :wink:

Jeg er HELT sikker. :yes:

Lenke til kommentar
Er det noen som sier at 3650 er banebrytende?

Noen her som sier at 3650 er verdens beste telefon osv., mens alle andre nyere nokiaer er no drit :) Så da må jeg si noe :)

Jeg kan bøye meg å si at nokia har lagt til en ny linse, men forskjellen i bilder blir så marginal at det ikke blir noe å heve øyebrynene for. 3650 er 7650 i ny innpakning m/ekstra finesser.

'

Bildene tatt med 3650 BLIR mye bedre enn bilder tatt med 7650. :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...