Tor45000 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Noen som kan si meg noen gratis videoredigeringsprogrammer ? Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Aurora Media Workshop VirtualDub Jump Cut Wax Pinnacle VideoSpin ZS4 Lenke til kommentar
Wæsp Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Hei, Du får ingen gratis redigeringsprogrammer som duger.. Men hvis du vil gi litt penger anbefaler jeg deg Sony Video Vegas Pro 8.0 Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Du får ingen gratis redigeringsprogrammer som duger.. Det kommer vel an på ambisjonsnivået. Det er ikke sikkert at trådstarter har tenkt å redigere en kommende Oscar-vinner, men en enkel reportasje fra siste sommerferie. Og til slike formål er f.eks. Windows Movie Maker mer enn bra nok for de fleste. Lenke til kommentar
btl-norway Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hei Jeg er på jakt etter ett avspillingsprogram/videoredigeringsprogram som kan følgende: -Viser minst tiendelssekunder, men gjerne enda mer nøyaktig. -Kan se bilde for bilde, slik at jeg kan se hvilket tiendels, hundredelssekund noe skjer. Lenke til kommentar
oddmanil Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hei Jeg er på jakt etter ett avspillingsprogram/videoredigeringsprogram som kan følgende: -Viser minst tiendelssekunder, men gjerne enda mer nøyaktig. -Kan se bilde for bilde, slik at jeg kan se hvilket tiendels, hundredelssekund noe skjer. 30 dagers trial-versjoner av flere gode program på nett, Sony, Ulead, Nero, Adobe..... Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hei, Du får ingen gratis redigeringsprogrammer som duger.. Men hvis du vil gi litt penger anbefaler jeg deg Sony Video Vegas Pro 8.0 Litt penger? Hvorfor ikke Sony Vegas Movie Studio? Den koster mye mindre enn Vegas Pro. Lenke til kommentar
steinark Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 glem heller ikke: kino cinelerra avidemux Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå