[email protected] Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Hei jeg lurer på om acer aspire 5920G har HD ready skjerm siden det er Blueray spiller på den? eller om det er sånn at kan man koble HDMI kabel fra dataen til tv og bruke dataen som blueray dvdspiller sånn at det blir hd klart bilde på tvn? med HD tv da selvfølgelig.. Lenke til kommentar
Te'om Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Hei! Om skjermen er HD-ready eller ikke kommer an på oppløsningen på skjermen. Den er ikke automatisk HD-ready selv om maskinen har blue-ray drev. Som du sier kan du dog koble maskinen til en HD-ready TV. Les mer her. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Hei! Om skjermen er HD-ready eller ikke kommer an på oppløsningen på skjermen. Den er ikke automatisk HD-ready selv om maskinen har blue-ray drev. Som du sier kan du dog koble maskinen til en HD-ready TV. Les mer her. Det er vel ikke bare oppløsning det går på for å få HD-Ready stempel? Men tror uansett ikke dette brukes på annet en TVer. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Det er vel ikke bare oppløsning det går på for å få HD-Ready stempel? Men tror uansett ikke dette brukes på annet en TVer. Min Aspire 8920g har full HD(16:9), med 1920x1080. Så det finnes på annet en TV. Endret 11. oktober 2008 av DaWiEn Lenke til kommentar
Deem Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Min Aspire 8920g har full HD(16:9), med 1920x1080. Så det finnes på annet en TV. HD oppløsning ja, men aldri hørt uttrykket "HD ready" i forbindelse med en laptop eller noe annet en TVer før... Endret 11. oktober 2008 av Deem Lenke til kommentar
dredg Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 ja HD-Ready innebærer mer enn bare 720p. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 ja HD-Ready innebærer mer enn bare 720p. Hvordan finner jeg ut om jeg har HD oppløsning på skjermen a? Lenke til kommentar
dredg Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 ja HD-Ready innebærer mer enn bare 720p. Hvordan finner jeg ut om jeg har HD oppløsning på skjermen a? Bare å se på oppløsningen det vel... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå