Nizzen Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Intel invited top overclockers from Denmark, Sweden, Norway and Finland. Finland : SF3D, Sampsa Sweden:Kinc, Elmore, NH|Delph1, Ojvin (The all Air bencher) Norway : Aspertin, haakon Denmark: Nosfer@tu, Xt0m, Ivan http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=204273 Haakon vil bare bli tatt bilde av, mens "Aspertin" må jobbe :!: Endret 12. oktober 2008 av Nizzen Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Festlige greier, men vi får jo ikke se noen resultater på en stund. Hadde vært morro å være på tilsvarende event for AMD, DET hadde vært noe Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 **dp** speaking: jupp, øystein og jeg er i Stockholm enda. får selvfølgelig ikke lov til å si noe spess, litt dritt egentlig. er gøy i hvert fall **dp** Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Core i7 er gøy. Akkurat bygd meg en rig selv også, men har ikke fått surret meg til å teste å overklokke den noe enda. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 **dp** dere vil bli overrasket over hvor godt den yter, kult med triple channel + sli støtte har benchet i 12 timer nå.. lattis.. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Ja, er ikke tvil om noe annet. Synes faktisk min yter overraskende godt selv ved default hastighet (3.2GHz) Har ikke noen annen kjøler enn stock viten som fulgte med så har ikke testet overklokking enda. Får håpe det kommer noen råe kjølere på markedet snart som har Socket 1366 feste mekanisme. Lenke til kommentar
SLiks Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 vil også teste core i7.. :yucky: hvordan skaffet du deg det så tidlig? Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Test litt med lav multi også Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 vil også teste core i7.. :yucky: hvordan skaffet du deg det så tidlig? Fordi noen folk er kulere enn andre Ikkje vel JimRamse? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Hvem som får tidlige "samples" har nok mye med hvem man kjenner og hvor man har kontakter. Lenke til kommentar
Komadyret Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Er det brudd på NDA om noen sladrer om en ny verdensrekord, uten å gi ut scoren? Om noen sier SuperPi under 7 sec så er jeg fornøyd *glise* Jeg er veldig nysgjerrig på hvor mye mer ompf vi kan regne med å få ut av de nye cpuene Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Er det brudd på NDA om noen sladrer om en ny verdensrekord, uten å gi ut scoren? Om noen sier SuperPi under 7 sec så er jeg fornøyd *glise* Jeg er veldig nysgjerrig på hvor mye mer ompf vi kan regne med å få ut av de nye cpuene Dumt for de som holder på å spekulere i sånt. Tjener ikkeno på det, men kan tape alt Lenke til kommentar
Komadyret Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Er det brudd på NDA om noen sladrer om en ny verdensrekord, uten å gi ut scoren? Om noen sier SuperPi under 7 sec så er jeg fornøyd *glise* Jeg er veldig nysgjerrig på hvor mye mer ompf vi kan regne med å få ut av de nye cpuene Dumt for de som holder på å spekulere i sånt. Tjener ikkeno på det, men kan tape alt Ja, vi får vel nøye oss med den gode historien, og kose oss med resultatene en gang i neste mnd Ser ut som de koser seg på de bildene som er postet over på XS hvertfall. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Noen muligheter for at dere legger ut "casualities"? Dvs herpa hardware under overklokkingsmoroa? Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Regner med at dere hadde det dødskult der borte! Håper vi får se noen fete resultater når NDAen er opphevet. Edit: Aspertin faktisk ... Endret 12. oktober 2008 av Det Dvergiske Kaffebord Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Edit:Aspertin faktisk ... Stussa litt på den jeg også Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Hehe ja Aspertin er mitt nye navn Tror bare Peter var en smule trøtt når han postet det greiene. På hotellet derimot der hadde DP plutselig fått navnet Hakoon. De må ha tenkt noe sånn som "der er en to av en bokstav der, vi tar to o-er vi, det må gå bra" Men ellers hadde vi det ekstremt gøy, Intel er skikkelig hyggelige. Og så var det digg å være med på noe datarelatert der faktisk maten var sinnsykt bra! Det var den ikke i Nederland syntes jeg ivertfall Angående hwen så er det NDA på alt som har med CPUen å gjøre. Hovedkortet derimot der er det fritt frem. Så hvis noen lurer på noe angående det, så er det bare å spørre. Det var et Asus P6T vi brukte. Endret 12. oktober 2008 av aspstein Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Fikk dere med mb hjem? Hvordan virket 3 kanals minne, var det noen ytelsesøkning? Prøvde dere 2 mot 3 kanaler? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Så, tålte hovedkortene overklokkinga? Hadde dere gode muligheter til å stille volten på minnet uavhengig av cpu? Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Jeg tror ikke det ble drept en eneste hovedkort. Angående hastigheter på minnet og ytelse så vet jeg ikke hva vi kan si og ikke egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå