rogergr Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 YouTube slutter seg til en hærskare av nettsider som vil tilby brukere muligheten til laste ned musikk. Les mer Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Hvis man med å redde musikkbransjen mener å redde de store selskapene... Så er jeg imot det, jeg håper de går konkurs... Hele gjengen, handler så mye som jeg kan musikk fra små uavhengige plateselskap som tørr å satse på alternative musikere Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 det er jo bare å laste ned youtube filmen, slette videoen og vips.... en piratkopi av musikken Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 det er jo bare å laste ned youtube filmen, slette videoen og vips.... en piratkopi av musikken "Alle" vet jo at man kan finne det meste av musikk piratkopiert på nettet. Poenget her er vel å gjøre det enklere for folk å velge den ærlige måten. Det er jo nettopp det musikkbransjen har slitt med å innse når de gjennom årene har vært imot nettmusikk. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 piratkopi er jo ingen problemer med å få tak i, særlig siden nyhetene har vist diverse torrent sider i rampelyset har jo bruken av torrent gått drastisk opp. tipper at hvis mediene ikke har laget en eneste sak om torrent sider har færre vist om de og færre brukt slike hjelpe middler Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Lydkvaliteten på Youtube er jo på nivå med å holde en telefon med opptaker foran en radio. Hvis noen velger Youtube fremfor å kjøpe musikk har verden større problemer enn piratkopiering. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Redde musikkbransjen? det toget er godt for mange år siden, musikkbransjen satt der å trodde at cd`en ble å overleve både mp3 spilleren og internett. Når de fant ut hvor mye de hadde driti på draget så begynte de å saksøke alt og alle både døde og levende, og vips så forsvant også det siste av respekten folk hadde for musikkbransjen. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Redde musikkbransjen? det toget er godt for mange år siden, musikkbransjen satt der å trodde at cd`en ble å overleve både mp3 spilleren og internett. Når de fant ut hvor mye de hadde driti på draget så begynte de å saksøke alt og alle både døde og levende, og vips så forsvant også det siste av respekten folk hadde for musikkbransjen. Jeg er nesten helt sikker på at du tar feil. Folk vil nok ikke bruke så lang tid på glemme det negative dersom plateselskapene får til noen bra løsninger. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Nei, Youtube kan IKKE redde musikkbransjen. Stage6 kunne, men faen steike de ble stengt pga. for lite penger. Lenge leve DIVX-webplayer og Stage6! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Det virker som om det er håp for musikkbransjen: http://news.bbc.co.uk/2/hi/technology/7664088.stm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg