godofairforce Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 glemte og nevne at filmene hadde skiftet tema og kategori og fått en annen slutt!!!!! Ringenes Herre ble jo den svarte komedien!!! Ja det høres jo helt latterlig ut fordi Ringenes Herre er jo en typsisk Svensk Thriller.... Lenke til kommentar
Gomle Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Tror jeg har rammet av tidenn var blit hennerledes... ingenting stee!!! filer var borte, noen nye, noen var flytta o.s.v. Resten av huset var ogfeil. Mat i kjølesk, møbler rundt, nye ga var nye!!!??? I bokhyllen tt en annett!!!! Sånån nye og noen som manglet... + at alle hadde skiftet cover!!!! tragiskt! Hva skal jeg gjøre??? Jeg har en ting å si, Din tilstand er: Gal, Crazy, Loco, Mad like hell, whatever Lenke til kommentar
zeoman Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Dere er faan meg ikke helt rette i hodet å dere kan ikke ha veldig mye å finne på Lenke til kommentar
godofairforce Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Dere er faan meg ikke helt rette i hodet å dere kan ikke ha veldig mye å finne på Jeg så apppselutt rett i hodet, jeg får kraften fra plantene. Det er heller ikke problemer med fantasien. SÅ.. Lenke til kommentar
Haldamir Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Gomle, du er ikke riktig!!!! Lenke til kommentar
zeoman Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 lurer på hva hartge sier til det bildet gomle Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 29. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2003 kan noen hjelpe her? det er et jævla irriterende virus! Lenke til kommentar
WzUp Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 kan noen hjelpe her? det er et bidige irriterende virus! Bare slå av Messenger Service, NetSend. Du har jo blitt forklart framgangsmåten... selv med bilder. Les litt nøyere da... Jeg får vel forklare igjen da. Start/Run og Skriv Services.msc finn messenger og slå den av.. dette vil ikke virke inn på MSN Messenger som ikke har noe med dette å gjøre... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 skriv i kjør: net stop messenger og hvis det blir mer off topic her stenger jeg denne og.[/b] Lenke til kommentar
Haaland Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 I staden for å fortsetta og diskutera potteplantar, grøne fingrar, eller virus som snur opp ned på huset, skal eg prøva å halda meg til emnet. For å bli kvitt dette problemet, som verken er ein XP-bug, eit virus eller noko anna dumt, men derimot opprinneleg ein teneste for å på ein enkel måte kunna senda meldinger i eit lokalnettverk, kan du følgja denne oppskrifta: Start -> Kontrollpanel -> Administrative verktøy -> Tjenester -> Høgreklikk på tenesten som heiter Messenger -> Velg "Stopp". Dermed er du kvitt problemet heilt til du startar maskinen på nytt. Dersom du vil bli kvitt problemet for godt, velger du "Egenskaper" i staden for "Stopp", og set "Oppstartstype" til "Deaktivert". Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Herregud da... har du/dere ikke peil, så holde kjeft XP-bugs og skumle virus blant potteplanter? *Fnise* Det er en FUNKSJON bygd inn i WinNT/2k/XP for å sende beskjeder mellom WinNT maskiner. Fyr opp et DOS-vindu og skriv: net send <maskinnavn> <beskjed> eller net send <ip-adresse> <beskjed> eller net send <brukernavn> <beskjed> (dette funker vel bare om dere er i et NT-domene, om jeg ikke husker feil) Og som alle andre funksjoner kan dette misbrukes. Det er en smal sak å lage et script eller batch-fil som pøser ut slike meldinger. Spesielt kult er :start net send 127.0.0.1 Hahaha! Dette er veldig irriterende goto start Prøv den Lenke til kommentar
unwill Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Nå går vi i sirkler her, det som blir sagt har blit sagt før.... (folk leser ikke tråden før de svarer) På tide å stenge tråden syns jeg, har rott langt utenfor temaet, og det kommer ikke inn flere nye gode forslag som kan løse problemet. Lenke til kommentar
Corn Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Nå går vi i sirkler her, det som blir sagt har blit sagt før.... (folk leser ikke tråden før de svarer) På tide å stenge tråden syns jeg, har rott langt utenfor temaet, og det kommer ikke inn flere nye gode forslag som kan løse problemet. Word Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 IDIOT foilltank! skulle hatt msn-attack å ja. det kalles netsend og er en funskjon som man kan sende beskjeder mellom maskiner med. altså en slags chat! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 øhh... mener du en: :a net send 129.xxx.xxx.xxx aaaaa goto a ? slike er kjekke på lan... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå