Gå til innhold

Messenger attack!!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hey, bestem dere folkens... Vanning av hageplanter eller messengerbug? Appropo hageplanter... I forrige uke fikk jeg jordrotter i blomsterbedet

og nå har jeg ikke peil på hvordan de skal bort... Har noen tips? (tips til tipsere: tipseren til tipserne har desverre godt tom for tips)

 

jeg har ikke bedt om TIPS! bare gi meg noen råd!

 

anngående forbipasserende jordrotter i blomsterbeddet ditt....

hvis du ikke har hatt blomster bed hadde du ikke hatt det problemet ditt du,... din .... bløff!

 

Dessuten.... hvem bryr seg om planter....????...

Lenke til kommentar
Hey, bestem dere folkens... Vanning av hageplanter eller messengerbug? Appropo hageplanter... I forrige uke fikk jeg jordrotter i blomsterbedet

og nå har jeg ikke peil på hvordan de skal bort... Har noen tips? (tips til tipsere: tipseren til tipserne har desverre godt tom for tips)

 

jeg har ikke bedt om TIPS! bare gi meg noen råd!

 

anngående forbipasserende jordrotter i blomsterbeddet ditt....

hvis du ikke har hatt blomster bed hadde du ikke hatt det problemet ditt du,... din .... bløff!

 

Dessuten.... hvem bryr seg om planter....????...

 

Prøver du med vilje å fornerme meg? Dit snakker dirty om mitt framtidige yrke, gartner, som kan bli en godt betalt og respektert jobb hvis en ser på oksygenmangelen som kan oppstå om noen år da regnskogene er borte og ingen gidder å holde planter. Men DA er det jeg stepper inn som den reddende engelen jeg egentlig er... FLOWERPOWER!!!

Lenke til kommentar
Hey, bestem dere folkens... Vanning av hageplanter eller messengerbug? Appropo hageplanter... I forrige uke fikk jeg jordrotter i blomsterbedet

og nå har jeg ikke peil på hvordan de skal bort... Har noen tips? (tips til tipsere: tipseren til tipserne har desverre godt tom for tips)

 

jeg har ikke bedt om TIPS! bare gi meg noen råd!

 

anngående forbipasserende jordrotter i blomsterbeddet ditt....

hvis du ikke har hatt blomster bed hadde du ikke hatt det problemet ditt du,... din .... bløff!

 

Dessuten.... hvem bryr seg om planter....????...

 

Prøver du med vilje å fornerme meg? Dit snakker dirty om mitt framtidige yrke, gartner, som kan bli en godt betalt og respektert jobb hvis en ser på oksygenmangelen som kan oppstå om noen år da regnskogene er borte og ingen gidder å holde planter. Men DA er det jeg stepper inn som den reddende engelen jeg egentlig er... FLOWERPOWER!!!

 

 

ehhhh....

ja.....

riktig....

 

 

 

Jeg så en film en gang.... hovedpersonen hadde et navn du kanskje skulle ha fått.... mr. FLOWERPOWER....

Han het GAY FOCKER

Lenke til kommentar

Prøver du med vilje å fornerme meg? Dit snakker dirty om mitt framtidige yrke, gartner, som kan bli en godt betalt og respektert jobb hvis en ser på oksygenmangelen som kan oppstå om noen år da regnskogene er borte og ingen gidder å holde planter. Men DA er det jeg stepper inn som den reddende engelen jeg egentlig er... FLOWERPOWER!!!

 

Flowerpower???? er du hippie eller??? hærregud... enig med deg gomle! Det må jo være ET fornuftig svar i "distusjonen" (gomle) vår!!!! :yes:

 

Plantene bør tas vare på ja, men å diskutere d i et dataforum??? Går jo kanskje ann, men alikevell?!?! :-?

Lenke til kommentar

Skollja ha hette deeee å jaa... Nei, gay er et vanlig fornavn i bestemte deler av verden. Og Focker er en feil utale av fucker som kommer av fuck som kommer av knulle som kommer av pule som kommer av å... Jah, poenget er at dette gjøres daglig (nattlig) over hele verden så Focker kan man også si er vanlig. Gay Focker er et typisk navn uten pervers mening. Men hvis du vil tenke koffert i stedet for å tenke på å redde verden fra oksygenmangel så greit for meg.... :( :x

Lenke til kommentar

Prøver du med vilje å fornerme meg? Dit snakker dirty om mitt framtidige yrke, gartner, som kan bli en godt betalt og respektert jobb hvis en ser på oksygenmangelen som kan oppstå om noen år da regnskogene er borte og ingen gidder å holde planter. Men DA er det jeg stepper inn som den reddende engelen jeg egentlig er... FLOWERPOWER!!!

 

Flowerpower???? er du hippie eller??? hærregud... enig med deg gomle! Det må jo være ET fornuftig svar i "distusjonen" (gomle) vår!!!! :yes:

 

Plantene bør tas vare på ja, men å diskutere d i et dataforum??? Går jo kanskje ann, men alikevell?!?! :-?

 

Planter hører like godt til i et dataforum som en kuk i mus, så det er det ingen grunn til å klage på.... FY

Lenke til kommentar

 

Har hatt noen feil i PP systeme i blomsterbeddet mitt jeg... Har du noen råd, godofairforce??? skulle hatt litt hjelp av noen me litt plantisk innsikt

 

PP=potte-plante

 

Har god plantisk innsikt jah... Jeg må jo selvsagt vite litt mer spesifikt hva som er galt med dine "PP". Kan godt komme over å male bladene hvis de er brune...

Lenke til kommentar

Prøver du med vilje å fornerme meg? Dit snakker dirty om mitt framtidige yrke, gartner, som kan bli en godt betalt og respektert jobb hvis en ser på oksygenmangelen som kan oppstå om noen år da regnskogene er borte og ingen gidder å holde planter. Men DA er det jeg stepper inn som den reddende engelen jeg egentlig er... FLOWERPOWER!!!

 

Flowerpower???? er du hippie eller??? hærregud... enig med deg gomle! Det må jo være ET fornuftig svar i "distusjonen" (gomle) vår!!!! :yes:

 

Plantene bør tas vare på ja, men å diskutere d i et dataforum??? Går jo kanskje ann, men alikevell?!?! :-?

 

Selvsagt går det an å diskutere andre ting enn data!

bare se på alt GODT vi har diskutert!

Ikke om lenge kommer Greenpeace, og andre organisasjoner til å bruke dette forumet til store møter....

Vi har startet med å redde verden... takket være en forum kanal på internett!

Teknologi og planteredding kan fungere sammen!

 

PS... Hva skjer i midtøsten nå?

Lenke til kommentar

De er ikke akkurat brune..... :-?

Vet ikke hvordan jeg skal si d... alt er blitt feil!!!

Plantene har byttet om på farger, byttet overflate, de krever mer og mindre vann, alt er rart!!!

 

Lurer foresten hvordan det går med alle de utryddningstrua plantene i Irak nå som amerikanerne kjører ned og skyter alt de ser??? Kommmer de til og leve over?? Kommer vi til og se dem igjen?? Dette er så tragiskt!!!

Lenke til kommentar

 

Har hatt noen feil i PP systeme i blomsterbeddet mitt jeg... Har du noen råd, godofairforce??? skulle hatt litt hjelp av noen me litt plantisk innsikt

 

PP=potte-plante

 

Har god plantisk innsikt jah... Jeg må jo selvsagt vite litt mer spesifikt hva som er galt med dine "PP". Kan godt komme over å male bladene hvis de er brune...

 

HVA HAR JEG SAGT OM Å M A L E POTTEPLANTER?!?!?!

Det er bare naturisk og biologisk svineri!

Og dette kaller dere PLANTISK INNSIKT?

Lenke til kommentar

Prøver du med vilje å fornerme meg? Dit snakker dirty om mitt framtidige yrke, gartner, som kan bli en godt betalt og respektert jobb hvis en ser på oksygenmangelen som kan oppstå om noen år da regnskogene er borte og ingen gidder å holde planter. Men DA er det jeg stepper inn som den reddende engelen jeg egentlig er... FLOWERPOWER!!!

 

Flowerpower???? er du hippie eller??? hærregud... enig med deg gomle! Det må jo være ET fornuftig svar i "distusjonen" (gomle) vår!!!! :yes:

 

Plantene bør tas vare på ja, men å diskutere d i et dataforum??? Går jo kanskje ann, men alikevell?!?! :-?

 

Selvsagt går det an å diskutere andre ting enn data!

bare se på alt GODT vi har diskutert!

Ikke om lenge kommer Greenpeace, og andre organisasjoner til å bruke dette forumet til store møter....

Vi har startet med å redde verden... takket være en forum kanal på internett!

Teknologi og planteredding kan fungere sammen!

 

PS... Hva skjer i midtøsten nå?

 

Stakkers idiot... Har du ikke hørt om alle de stakkars POT(teplantene) som blir skutt, bombet, torturert, enda verre RÅTNER whæææ. Jaja, Den slemme blomsterpiken Saddam har vist skylden ellers er det smørbukken Busk som har skylden... Hvis vi dreper begge to kan probleme forsvinne. Det vil bli laget film om oss OSV "den store blomsterkrigen", "blomstene slår tilbake" jess det blir bra... FLOWERPOWER

Lenke til kommentar
De er ikke akkurat brune..... :-?

Vet ikke hvordan jeg skal si d... alt er blitt feil!!!

Plantene har byttet om på farger, byttet overflate, de krever mer og mindre vann, alt er rart!!!

 

Lurer foresten hvordan det går med alle de utryddningstrua plantene i Irak nå som amerikanerne kjører ned og skyter alt de ser??? Kommmer de til og leve over?? Kommer vi til og se dem igjen?? Dette er så tragiskt!!!

 

Jeg har hørt at Amrikanrerene har en PLANTISK KONSENRASJONSLEIR...

Det er vist litt gassing inn i bildet også...

Best de passer på å ikke ta me'n BUSH

 

trist... men...

Lenke til kommentar

Tror jeg har blitt rammet av et av tidenes kraftigste Virus...

Da jeg kom hjem fra en tur igår, var hele huset satt opp ned!!!

Datamaskinen var blitt helt annerledes... ingenting stemte!!!

 

filer var borte, noen nye, noen var flytta o.s.v.

 

Resten av huset var også feil. Mat i kjøleskapet var bitt på, møbler flytta rundt, nye gardiner, noen av møblene var nye!!!???

I bokhyllen har alle bøkene fått en annen slutt!!!! Så nå må jeg lese alle på nytt!!! Av CD'er og DVD'er var det også noen nye og noen som manglet... + at alle hadde skiftet cover!!!!

 

tragiskt! Hva skal jeg gjøre???

Lenke til kommentar
nå begynner det virkelig å gå for langt hær gutter :D

 

LANGT???

Mens du sitter der å flirer blir det mindre planter i Irak...

Mange hus er bombet og potteplanter er blitt drevet på flukt på en lang jakt etter et nytt hjem som står klart for et nytt antiplante angrep fra usa

Lenke til kommentar

glemte og nevne at filmene hadde skiftet tema og kategori og fått en annen slutt!!!!!

 

Ringenes Herre ble jo den svarte komedien!!! :shrug:

(gønnere, dop, p****, satire, mobbing, brutale hendelser, forferdelig likvideringer, torturering! Og Frodo hadde fått navne Komodo og var kjæledyret til mafiabossen Arwen Assultrifle!!!)

Lenke til kommentar
Tror jeg har blitt rammet av et av tidenes kraftigste Virus...

Da jeg kom hjem fra en tur igår, var hele huset satt opp ned!!!

Datamaskinen var blitt helt annerledes... ingenting stemte!!!

 

filer var borte, noen nye, noen var flytta o.s.v.

 

Resten av huset var også feil. Mat i kjøleskapet var bitt på, møbler flytta rundt, nye gardiner, noen av møblene var nye!!!???

I bokhyllen har alle bøkene fått en annen slutt!!!! Så nå må jeg lese alle på nytt!!! Av CD'er og DVD'er var det også noen nye og noen som manglet... + at alle hadde skiftet cover!!!!

 

tragiskt! Hva skal jeg gjøre???

 

Jeg har en ting å si, Din tilstand er: Gal, Crazy, Loco, Mad like hell, whatever

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...