dTd Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Hei! vurderer litt å oppgradere hele pcn min istedenfor kun cpu. derfor har jeg et par deler som jeg har tenkt å selge og lurer på om 3k er og for dette? Hk: EPoX EP-MF4-Ultra Cpu: AMD Athlon 64 X2 3800+@ 2,5 Ghz Ram: Geil 2.0GB DDR2 PC5300 667MHz Value skjermkort: Geforce 8800 GT 512MB PCIe Kjøling: Astek waterchill vannkjøling i tilleg har jeg tenkt å selge den med kabinettet og de 2 dvd-romene (en dvd-brenner en vanlig dvd-spiller) og en viftestyring altså harddisker eller strømforsyning følger ikke med og ikke skjerm eller mus/tastatur, men er jo med vannkjøling som i sin tid kosta 2k... Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 om du finner noen som betaler deg 3000 for det oppsettet er du ganske heldig. man får bygd seg sprekere oppsett nytt som IKKE trenger vankjøling for å være stillegående. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 såppas huff må begynne å følge med i it-verden igjen jeg ^^ Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 ja. det er vansklig å få solgt gammel hardware nå. og det er veldig få som faktisk har lyst på et system som muligens er vansklig å klokke videre. ta heller vare på delene selv, og bygg deg en server eller noe sånt når du får lyst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå