a7x Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Hei! Jeg har et lite problem: Jeg får ikke inn pcen min som en media server på ps3en.. Min bror er med på samme nettverk, får inn hans men ikke min.. Når jeg og en annen var på besøk hos en kompis, fikk vi inn hans men ikke min. Har det noe med innstillingene mine i forhold til deres? Takk for svar! Endret 11. oktober 2008 av a7x Lenke til kommentar
LittleBigNorway Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Dette vil jeg også vite Lenke til kommentar
a7x Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Jeg har lest gjennom mange tråder, prøvd med TVersity og media player og skrudd av brannmur, men ingenting virker.. Er sykt irriterende at jeg får inn min bror sin men ikke min.. Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hvis du har Vista på den laptopen prøv å skru av tjenesten "SSDP Discovery" Denne gjør sånn at playstation kanskje ikke finner maskinen Funka for meg Lenke til kommentar
dannad Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 PS3'en min oppdager PC'en min og alle musikkmappene og filmmappene, men den kan ikke lenger spille av musikken via streaming. Filmene finner den ikke i det hele tatt. Jeg hadde ikke noe problem med dette før, noen som vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
a7x Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Funket ikke å skru av SSDP greiene heller.. Sykt kjipt.. Noen andre forslag? Lenke til kommentar
forza2driver Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Funket ikke å skru av SSDP greiene heller.. Sykt kjipt.. Noen andre forslag? dere må gå inn i mediaplayer å åpne for media sharing (media deling )i bibliotek menyen.. å godta ps3 i denne menyen Lenke til kommentar
Thorvaldo Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg har win xp, har åpna for sharing i mediaplayer men ingenting funker!! Dette er noe ordentlig dritt. Har slått av brannmur. Jeg får jo pinga PS3`en. Rart at det ikke funker.... Håper noen finner en løsning på dette problemet. T Lenke til kommentar
a7x Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Funket ikke å skru av SSDP greiene heller.. Sykt kjipt.. Noen andre forslag? dere må gå inn i mediaplayer å åpne for media sharing (media deling )i bibliotek menyen.. å godta ps3 i denne menyen Har prøvd dette også, men det står ingenting i den menyen (under "Del mine medier med:") Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå